oprann Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hvor finner jeg denne? Hilsen Bjørvika O. Lenke til kommentar
50z Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Morpheus , in Greek and Roman mythology, god of dreams. The son of Hypnos (or Somnus), the god of sleep, he brought dreams of human forms. His brothers Phobetor and Phantasos induced dreams of animals and inanimate objects, respectively. Lenke til kommentar
50z Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 med det var sikkert ikke det du tenkte på :smile:, programmet og info kan du finne her: http://download.cnet.com/downloads/0-18964...420-100-6525083 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Et annet godt alternativ om du har rask linje er Direct connect. Stort sett masse svensker der, men ellers strålende! Så klart bare i bruk til shareware Yeahh right! Har du stor disk kommer du deg inn på områder med fra 7 til 60-70 TB Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 01:06, Stonescream skrev:Et annet godt alternativ om du har rask linje er Direct connect. Stort sett masse svensker der, men ellers strålende!Har du stor disk kommer du deg inn på områder med fra 7 til 60-70 TB Med DC bør man logge seg inn på en [bBB] server :smile: Er der folka med de heftigste linjene sitter. Bare prøv og connect til en av dem, de fleste refuser deg, sender deg videre til en annen server og vips så ender du opp på en server som ikke krever at du har en IP hos BBB. I "advanced search" merker du bare av for å søke gjennom alle hubene på nettverket og vips så kan du søke gjennom [bBB] hubene som hr 25GB+ og 10Mbit som minstekrav :smile: Skikkelig lamer å gjøre, men hvem har sagt at warez d00dz skal være så hyggelige med hverandre? :razz: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 20:58, oprann skrev:Hva er morpheus?Hvor finner jeg denne? KONGEN AV PEER-2-PEER FINNER DU PÅ http://www.musiccity.com Lenke til kommentar
Anthrax Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hvor finner jeg Direct Connect? (URL pleeze) Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-16 07:18, Anthrax skrev:Hvor finner jeg Direct Connect?(URL pleeze) I svarte. Pell deg inn på google.com sånn som alle andre. Makan på latskap altså. TIPS: når du søker etter Direct Connect på google.com, er det den første hit'en som er den riktige. Blir bare så lei av bortskjemte drittunger som skal ha alt servert på et sølvfat. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 23:56, covah skrev: Quote: On 2001-12-16 07:18, Anthrax skrev: Hvor finner jeg Direct Connect? (URL pleeze) I svarte. Pell deg inn på google.com sånn som alle andre. Makan på latskap altså. TIPS: når du søker etter Direct Connect på google.com, er det den første hit'en som er den riktige. Blir bare så lei av bortskjemte drittunger som skal ha alt servert på et sølvfat. Rimelig enkelt å finne på download.cnet.com også... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå