Lakus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Om en 3-4 ukers tid får jeg 3000kroner (det som er til overs fra stipend etter skolebøker osv) Lurer da på om noen har noen forslag til hva jeg kan kjøpe til dataen min. dette er det jeg har nå. -AMD s939 64 X2 4600+ -Asus s939 A8N-SLI Premium -Club3D Ati X1900XT 512MB -Samsung SinPoint 200 Gb Harddisk -2048 Mb Ram -APLUS Case Qubic Miditower -Hiper 580w Strømforsyning -Samsung SyncMaster 913V 19" LCD -Har litt lyst på ny skjerm, noen som vet hva jeg kan selge den nåværende skjermen for, sånn circa? Og noen tips til ny skjerm, med litt størrelse på, LCD? -Eller kanskje kjøling for CPU å GPU, kabinettvifte (en inn, en ut) som er støysvakt (!!) Ellers så er jeg ganske blank på ideer, men alt som kan få maskina til og gå bedre er heftig velkomment Mvh !Lakus. Endret 8. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
wotw Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med høytalere? et 5.1 annlegg feks? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Har surrounden fra Tv anlegget.... Og nei, skal ikk koble Pc'en til Tv'en .. før noen forslår det :!: Kanskje noen har noen forslag til en god stol? Endret 8. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Personlig ville jeg nok kjøpt en ekstra harddisk på 320-400GB, så har du sikkerhetskopi og med plass. Stoler er vel lurest å prøve ut i en møbelforretning. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Fornøyd nå? Regna meg fram t il at jeg har ca 4000, og da tok jeg bare å raste dette sammen fort som fy. Bare det første jeg kom over så langt, skal lese litt mer om ting før jeg kjøper. Handleliste! Noen tips? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hadde ikke kjøpt den cpu kjølern... Noctua NH-U12 eller Noctua NH-U9 det er etter min mening det heftigste du får av cpu kjøling uten å ty til vann Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hadde ikke kjøpt den cpu kjølern... Noctua NH-U12 eller Noctua NH-U9 det er etter min mening det heftigste du får av cpu kjøling uten å ty til vann 6828740[/snapback] hva med denne kjøleren da? LINK Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 sett de på BSU Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 1) banken 2) stol (jysk har en god pc-stol) 3) harddisk plass 4) finne no anna artig å gjøre med de... paintball, snøbrett +++ Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Vis du skal ha deg ny Cpu kjøler anbefaler jeg på det sterkeste den du har lagt til i handle listen din (Zalman), sett flere tester av denne Vs Big Typhoon og der kommer Zalman'en ut litt forran Big Typhoon. Her er en del tester av Zalman'en: Test 1 Test 2 Test 3 Test 4 Test 5 Test 6 Sikker på at Big Typhoon også er en bra Cpu kjøler, men har vanskligheter for og tro at den kan stille opp mot Zalman'en Endret 8. september 2006 av EggMan88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå