ostenxx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som vet hvilken IPS jeg bør satse på dersom jeg skal ha en billigst mulig ADSL-linje med helt grei hastighet? Mvh. PS: Håper dette er rett kategori. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) NextGenTel har ganske gode studentrabatter. www.nextgentel.com/student. Supporten kan vel diskuteres Endret 8. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det spørs vel litt hvor du studerer? F.eks. NTNU har vel noe avtaler med noen ISPer om tilbud på ADSL til de som bor utenfor studenthjem. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det spørs vel litt hvor du studerer? F.eks. NTNU har vel noe avtaler med noen ISPer om tilbud på ADSL til de som bor utenfor studenthjem. 6827348[/snapback] Har hørt at NGT kan gi deg rabatt uansett hvor du studerer. Bare å sjekke litt rundt. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 anbefaler freewave. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sjekket Bredbandsguiden.no? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Tenkt på nextgentel ja, men har inntrykk av at de er helt håpløse på kundeservice. Uansett, noen som vet hvor langt NTNU vil bygge ut det trådløse nettverket i Tr.heim? Er snakk om at hele sentrum skal bli trådløst. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Uansett, noen som vet hvor langt NTNU vil bygge ut det trådløse nettverket i Tr.heim? Er snakk om at hele sentrum skal bli trådløst. 6842821[/snapback] Hele sentrum + gløs er det jeg har hørt. Bare håper jeg kan ta det inn såpass langt unna som Lerkendal + litt til. Parabol + trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå