Gå til innhold

Russ i år og treng eit bra vanngivær.

Anbefalte innlegg

Eg tipper mange har vore russ eller er/skal bli russ, og at dei flste har lagt ned stor tid på å finne det perfekte vanngivær (som er standard hjå alle russer i Noreg). Har no starta (kansje litt tidleg sidan vanngiværtida er over for i år og ei stond til neste, men, men :D ) å planleggje om eg skal kjøpe eller lage meg eit vanngivær, og visst eg skal kjøpe, finn eg, etter lenge søking, ingen som oppfyller alle kriteria:

Bra kraft

Bra vannkappasitet

Bra størrelse (stor i forhold til vanntank, men liten i forhold til at det ikkje er til bry heile tida

Gjeng ikkje i stykker etter dei ti første vannkrigane.

Har søkt inne på sider som Super Soaker og har søkt etter det på google.com ei stond. Har eit vist ønske om at eg skal ha ein Super Soaker Monster XL, men greier ikkje å oppdrive ein einaste ein av den verdensberømte modellen (for dei som vil lese meir om Super Soaker kan lese her eller søkje på google).

Har no tatt opp temaet vanngivær her på hw og håper at dere andre kan kome med nokre raptusar (innfall) med forslag til forsjellige vanngivær eller berre vil diskutere vanngivær. Artig å vete :) for "nybegynnarane".

Ps: Beklager for skrivefeil :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe^^ mitt tips er å gå på YES! og kjøpe en super-soaker flash & flod, det koster 400, men skal love deg det er verdt det! (har kanskje vært lurt å ha med påfyll) er et bra vann gevær som har 2 kanoner, vanlig spyl og en diger en som skyter en halv liter av gange :dribble:

6828929[/snapback]

Du kjøper 2 vet du, så holder det litt.

Hvor store er tankene?

Må dere ha så store da? Ta ei tom zalo-flaske, fyll den med vann og våg deg ut på gatene :p

6829980[/snapback]

Fine som småvåpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...