Hypernicus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er Kuli like ille på sukker slik som brus? Det er Coca-Cola som lager Kuli.. Jeg aner ugler i mosen. Utenpå står det ingenting om hvor mye av hva som Kuli inneholder. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det tennene dine du er redd for: Det er nok mindre syre i Kuli enn i Cola, og det er syre som etser på tennene. Er det helsa: Kuli har nok endel sukker. Jeg vil tro noe sånt som er i saft, gjerne litt mer. Kansje det drar mer mot Juice. "Det er ofte mer sukker i juice enn i brus" Men jeg tviler på at Kuli har det samme sukkerinnhold som i Cola... Mvh. Sluven Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ren juice er ikke tilsatt sukker. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg vet. Men det er mye som er tilsatt alt slags mulig rart Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ren juice er ikke tilsatt sukker. 6828112[/snapback] Så er jo ikke Kuli ren juice heller da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Drit i sukkeret, boikott Coca-Cola Company! Makan til markedsimperialisme, kapitalisme og mishandling av fattige inderes vannressurser skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Fytte rakkern noe så stygt. Kjøpte en 3-pack. Mulig drikken har endret seg siden 2006, da helt sikkert til det verre. EDIT: Bump fra 2006, beware. Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drit i sukkeret, boikott Coca-Cola Company! Makan til markedsimperialisme, kapitalisme og mishandling av fattige inderes vannressurser skal man lete lenge etter! Visste ikke at Glomma rant helt ned til India. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det tennene dine du er redd for: Det er nok mindre syre i Kuli enn i Cola, og det er syre som etser på tennene. Sukker skader også tennene. Wikipedia har en artikkel om karies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå