Strandball Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei Har sikla på HTC TYTN en god stund, helt til jeg i dag ser at på PC World at de kommer med flere nye: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...63671BEA41B19D1 Den eneste som virker interessant for meg er S620, men spørsmålet er om jeg burde vente på den eller om jeg bare skal kjøpe TYTN? Tror dere S620 vil ha noe som ikke tytn har? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 s620 er en SmartPhone og kan dermed ikke sammenlignes med TyTN som er en PocketPC. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) s620 er en SmartPhone og kan dermed ikke sammenlignes med TyTN som er en PocketPC. 6831075[/snapback] lol, jeg lurer fortsatt på hva forskjellen er. Ettersom både PDA'en og Smartphonene har Windows, like applications, WLAN og alt. Endret 9. september 2006 av Strandball Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 s620 er en SmartPhone og kan dermed ikke sammenlignes med TyTN som er en PocketPC. 6831075[/snapback] lol, jeg lurer fortsatt på hva forskjellen er. Ettersom både PDA'en og Smartphonene har Windows, like applications, WLAN og alt. 6831134[/snapback] PDA'er har som regel større skjerm, større prosessor, trykkfølsom skjerm. Og smartphone programmer passer IKKE til PDA og omvendt. Det er mye flere programmer til PDA'er enn smartphone. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 like applications6831134[/snapback] Nope, det har de ikke. Det er forskjellig grensesnitt. SmartPhones har ikke touch-skjerm og har en "lettere" variant av WM5. SmartPhone er telefon med PDA-funksjonalitet. Pocket PC har touch-skjerm og en mer funskjonell variant av WM5 med større muligheter for navigering og utvikling. Pocket PC Phone Edition er en PDA med telefon-funksjonalitet. Det er vel også i grove trekk forskjellen mellom s620 og TyTN Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det enkleste er å spørre seg selv om man trenger en telefon eller en liten bærbar PC... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 bestilte nå meg en TyTn jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå