phex Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Er det det samme om man f.eks skriver "bil" istedenfor "biler" i meta keywords? Eller bør man skrive begge deler? Endret 8. september 2006 av phex Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 For og få mange besøkende O.L bør du skrive begge deler Lenke til kommentar
phex Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) For og få mange besøkende O.L bør du skrive begge deler 6827061[/snapback] Ok. Men jeg kan jo ikke ha uendelig mange "keywords". Så bør jeg skrive "bil" eller "biler"? Bør vel kanskje skrive "biler" hvis f.eks. jeg tror folk flest søker på "biler" og ikke bare "bil". Eller hva mener dere? Endret 8. september 2006 av phex Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er neppe vits å bry seg så meget om denne META-taggen, da ingen av de store søketjenestene støtter den (kilde). Du bør helst konsentrere deg om innholdet. Lenke til kommentar
phex Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det er neppe vits å bry seg så meget om denne META-taggen, da ingen av de store søketjenestene støtter den (kilde). Du bør helst konsentrere deg om innholdet. 6831615[/snapback] Aha, ok! Det var jeg ikke klar over. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå