pumba50 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har trenet magen min helt feil. Den er rett og slett stygg, hehe. Jeg har trent sit-ups 60 daglig, men gikk over til 3x30 daglig for en stund siden, og har holdt på relativt lenge. Men jeg har glemt å trene sidemusklene, så nå ser det ut som om jeg har vomm, men det er egentlig muskler og så er det ingen muskler på siden, haha, så sykt det ser ut. Hva bør jeg gjøre, kjøpe en situpsbenk eller? Jeg finner ikke noen måter å ta situps sidelengs på sånn at jeg får trent sidemusklene. forslag? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe tar sit-ups jeg og, men tror jeg bør slutte med det hvis det blir "stygt". Håper noen kommer med bra tips her Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vil ikke anbefale å trene å trene mage med vekter, det kan føre til uestetiske former på magemusklene. Det vil si at de vokser ugjevnt i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Trener du bare mage? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg synes denne siden er veldig bra for å finne nye måter å trene på.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Oppe til venstre og nede til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå