TSP Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det kom for ikke lange tiden siden en ny trailer i "trailerserien" som hver gang tar for seg en eller flere ting og guider deg gjennom hvordan dette virker i spillet. Denne gangen var turen kommet til religion og korstog. Det er en av Creatives Assemblys designere, Dan Toose, som denne gangen leder traileren. Det første minuttet og 7 sekundene er viet den vanlige introen til disse kapitlene. Men i de neste 2 minuttene og 45 sekundene er det altså Dan Toose som står for snakkingen. Han kan for de som ikke er så godt kjent enda med hvordan religion og kortstog vil være, fortelle på en informativ og god måte hvordan det fungerer ved hjelp av klipp fra spillet. Dere kan finne traileren på gametrailers i to forskjellige oppløsninger. Stor og liten: Stor: *.mov -fil (99.3MB) *.wmv -fil (94.9MB) Liten: *.mov -fil (31.5MB) *.wmv -fil (30.4MB) Endret 28. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Enormt bra trailer spør du meg! Lenke til kommentar
ptta Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Kanskje du burde skrive hvilket spill/mod det er trailer fra i emnefeltet. kan hende det bare er jeg som er dum, men jeg måtte se i tråden for å være sikker. Endret 28. september 2006 av ptta Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hm, vi er nå i Total War-kategorien, er vi ikke? Lenke til kommentar
Songmist Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hadde du ikke noe bedre å foreta deg atm enn å pirke på en emnetittel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå