The Ghost Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Lurer på om jeg burdte kjøpe LG Flatron eller ikke da jeg ikke har noe særlig meg penger å prute med ... Vet at den antaglivis har dynamisk kontrast men da er vel den vanlige kontrasten halvparten så sagt 1000:1 og om den er helt ræva kan jeg jo bare sende den tilbake ? Edit: Fant en link til Link til LGs side Endret 8. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Den skjermen skal være bra....les denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607082 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Men det er jo ikke en jævla nettbutikk som klarer å ha den på lager... Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Den som venter, venter ikke forjeves vet du Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Leste den siste siden for jeg orket ikke å lese 9 sider nå ... Kan du bare si om det er lurt eler ikke .... Der ut som mange på den tråden skal kjøpe den ... Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 les flere sider der....er linker til tester av skjermen der...orker ikke gjøre jobben for deg...... Men jeg skal iallefall også kjøpe en så fort den kommer inn til landet.....Bra skjerm til den prisen.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 ok skal se noen sider tilbake, men du skule vel tilfeldigvis ikke huske hvilke side disse linkene er på `? Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som sagt les selv.......hrmmmfff Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 I'll give up [skal finne det selv] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå