oerhört Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Er i ferd med å spille meg gjennom DX, og er stadig storlig imponert over den dynamiske historien! Spillet føyer seg etter hvilke valg du gjør på en troverdig måte, og får deg til å tenke over den etiske problematikken. Noen som vet om andre spill som på samme vis gir spilleren frihet til å forme historien slik han vil, og hvor ikke bare det endelige utfallet, men /hele historien/ avhenger av spillerens handlinger? _________________ Kent William Innholt Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-29 15:54 ] Lenke til kommentar
Biohazard Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er helt enig om det DeusEx er et bra spill og jeg gleder meg til DeusEx 2 komer. Og du oerhört gled deg til slutten da får du tre valg Og det med om det er noen andre spill med som ligner så vet jeg ikke det er noen desverre. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Prøv System Shock 2. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Vil bare si at Deus Ex må være en av de beste single player FPSene som noen gang har kommet ut. Har spilt mellom spillet omtrentlig 4 ganger tror jeg. Forskjellig historie hver gang! Gleder meg til oppfølgern kommer. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 noen som drepte hu nano dam ombord på flyet, for å redde livet til han mannen, det gjorde jeg og da fikk jeg helt annen retning på spillet... mvh nerd-light Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg klarer fortsatt ikke komme over episoden da jeg gikk på dame doen i hovedkvarteret, for så å bli skjelt ut av skjefen min. Jeg lå over tastraturet å flirte Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Siden du nevner dette med etiske valg, må jeg jo naturligvis bringe opp Morrowind. Du har spilt det, har du ikke? :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Dobbel-post. _________________ Erling Ellingsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Erling E. på 2002-10-29 08:01 ] Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 07:59, skrev Erling E.:Siden du nevner dette med etiske valg, må jeg jo naturligvis bringe opp Morrowind. Du har spilt det, har du ikke? :smile: Jo, men ikke i den utstrekning jeg føler du snakker om. Hva sikter du til? Er klar over at valg av levevei har en etisk side, men i DX er det til tider såpass vanskelig å bedømme valgsituasjonen at du går rundt lenge etterpå og lurer på om du gjorde det rette. Quote: Den 2002-10-29 00:16, skrev Ratatosk:Prøv System Shock 2. Har spilt det et stykke, har det den samme historiestrukturen? Har ikke merket noe hittil... Quote: Den 2002-10-29 00:59, drepte nerd-light:hu nano dam ombord på flyet Ville helst ikke ødelegge den overraskelsen for nykommere til spillet, men det er akkurat det jeg snakker om. Poenget mitt er at spillet får det til å virke som om alt står og faller på ditt valg her. Er det mulig å heller drepe J.L.? - oerhört Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ja det er mulig å drepe han ja... Jeg er tro i tjenesten å blåste huet av ham før han sa noe . Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det er vel 5 forskjellige slutter man kan komme frem til, noen som har klart alle? :smile: Lenke til kommentar
Ash Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 07:59, skrev Erling E.:Siden du nevner dette med etiske valg, må jeg jo naturligvis bringe opp Morrowind. Du har spilt det, har du ikke? :smile: Joda, jeg har spilt det og jeg har kun en ting å si om den saken: USJ! Deus Ex og System Shock 2 er begge bra spill selv om jeg aldri har klart å få rotet meg til å spille gjennom de. Hmm, tror jeg vet hva jeg skal til helga. :razz: Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har klart 3 slutter. Hvordan får man 5? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Redder du broren din kan du vel få til en del vrier :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå