erikstein Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sendte avgårde en pakke for et par dager siden som var ganske stor. Dama i kassa spurte om jeg kunne annslå kilo, jeg sa "rundt 20+ engang". Hun hadde en vekt der og jeg tilbød meg å sette den oppå. Hun sa at det ikke var nødvendig. Kjøpte en norgespakke lapp opp til 25kg. Sjekket pakkesporing i dag og der står den oppført med 27,9KG. Sendt fra Tønsberg til Stokke. Er dette mitt problem eller Posten? Vet ikke om de bryr seg om 3kg men allikavel, fare for at jeg får den i retur av noe slag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I verste fall får du bare en betalingslapp der du må betale overskytende porto og evt. et "straffegebyr". Men ettersom en postansatt tok i mot pakken og godtok den som maks 25kg, tror jeg ikke det kommer til å skje. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sendte en pakke som var 50 gram over 10 kg måtte betale for pakke over 10 kg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Posten har en tendens til å være JÆVLI pirkete noen ganger, men det er jo jobben dems, og 50g for mye er 50g for mye. Ikke noe å si på det, selv om det er litt surt, kutt en bit av eska og det hadde vært greit liksom... :S Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Joda det er greit,men har også opplevd at pakken bare ble taksert,så det kommer mye ann på hvem du treffer på Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Var innom posten og spurte, de trodde ikke at det ble gjort noe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå