comsy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har byttet hovedkort, prosessor og minne. Satte dette sammen og satte inn en sata og en ide harddisk som jeg hadde. Problemet er at bios ikke finner noen av hardiskene. jumperene er satt rett, og jeg har sett litt rundt i bios etter innlysende ting som kunne ordne dette, men det vil ikke fungere. hva har jeg gjort feil takk Lenke til kommentar
comsy Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 denne feilmeldingen kommer ved oppstart: Windows could not start because of a computer disk hardware configuration problem. Could not read from the selected boot disk. Chek boot path and disk hardware. Please check windows documentation about hardware disk configuration and your hardware reference manuals for additional informasjon. og jeg skjønner ikke bæret Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Når du skifter ut såpass mange komponenter er det veldig stor sannsynlighet for at du må reinstallere windows for at systemet skal fungere. Antar at BIOS finner harddisk mtp den feilmeldingen du siterte i posten over. Lenke til kommentar
comsy Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 har prøvd å reinstallere windows, men når jeg har formatert og maskinen må starte på nytt, så kommer denne meldingen opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå