HuGo_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei. Jeg har tenkt meg å invistere i en tablet pc har sett litt rundt om kring men virker ikke som dette har tatt helt av enda. Så på en utgått modell fra HP tc1100 men den hadde heller lave specs. Har sett på noen fra acer og thosbia også som vriker helt greie. kunne seff tenkt meg en med fullstendig touch skjerm og ikke avhenig av penn men det er ikke noe must. Den skal jo hovedsaklig brukes til dokumentasjon og surfing.. men hadde jo gjort seg om jeg fikk spilt litt wow på den også Derfor spør jeg dere kjære forum brukere. har dere noen gode tips til meg ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Se etter Toshiba Tecra M4. Syns den virket til å ha gode specs. Du finner den i prisguiden. Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 takk for forslaget Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Har sett meg en del rundt om kring, men det er usevanlig dårlig utvalg av tablet pcer. og det virker som de fleste leverandører har svært lite info om det også. Noen flere tips ? helst noe til en gunstig penge rundt 10,k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå