Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Old Classic, sikkert postet her mange ganger før...jeg refresher :!: LINK! Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 haha, ja husker det var dritmorsomt når det skjedde. Utrolig morsomt med han ungdommen som kommer inn å tror han er kul: "ta det helt rolig nå" haha, han skal liksom komme inn å megle. Tulling. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 That man cracks me up. Herrefred for en klossmajor! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Patetisk hele fyren. Politikk er vold med ord, ikke hendene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hoho, ler like mykje kvar gang av Schance, han virkar heilt blåst. :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Nå va du vældi smart" Haha :!: Dette er nok politikk på sitt høyeste ja. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Så bra! Var nødt til å fyre opp med de gode gamle parodiene fra P3 morgen Finnes her for de som ønsker å høre de på nytt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Så bra! Var nødt til å fyre opp med de gode gamle parodiene fra P3 morgen Finnes her for de som ønsker å høre de på nytt 6829429[/snapback] De er geniale....har en gammel cd med de liggenes Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Så æ e omtrent like forberedt som ei jomfru som har slått opp telt i en militærleir" Hahahha, tror eg dauer. For en type. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Faen for en idiot, virker som han har store problemer med å kontrollere sinnet sitt. Latterlig opptreden. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Et virkelig herlig innslag :!: Schanche er en av få personligheter her i landet som virkelig skiller seg ut. Jeg sier ikke at det er negativt... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Han er feig, veldig feig. Bare feig - Ja, jeg syns du er feig *SMACK!*" :!: Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Det er organisert som en jævla fyllefest i et irsk bryggeri!" Haha, for en syk fyr :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Haha, latterlig bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå