dask Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har ett Nikon Coolpix 5600 digital camera... men vær gang jeg tar ett bilde så ender det med at alt blir helt ødelagt... Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser ut som om kamera linsen er ødelagt. Ta den med der du kjøpte den og rådfør deg med dem Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har ett Nikon Coolpix 5600 digital camera... men vær gang jeg tar ett bilde så ender det med at alt blir helt ødelagt... 6826270[/snapback] Du har nok stilt inn slik at du tar bilder med både blitz-lys og bakgrunns-lys. Eksponeringstiden er på 1 sekund - og blitzen er avfyrt. Tviler på at noe er galt med kamera, det er bare å bla litt i dokumentasjonen og finne ut hvordan du styrer blitz'en/eksponeringen. Om du ikke får til selv, så kan du evt kan du ta med kamera der du kjøpte det og se spørre pent om de kan hjelpe deg med å forstå hvordan du stiller inn "riktig". Lenke til kommentar
dask Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Har ett Nikon Coolpix 5600 digital camera... men vær gang jeg tar ett bilde så ender det med at alt blir helt ødelagt... 6826270[/snapback] Du har nok stilt inn slik at du tar bilder med både blitz-lys og bakgrunns-lys. Eksponeringstiden er på 1 sekund - og blitzen er avfyrt. Tviler på at noe er galt med kamera, det er bare å bla litt i dokumentasjonen og finne ut hvordan du styrer blitz'en/eksponeringen. Om du ikke får til selv, så kan du evt kan du ta med kamera der du kjøpte det og se spørre pent om de kan hjelpe deg med å forstå hvordan du stiller inn "riktig". 6826598[/snapback] Prøvde dette å gikk en god del bedre iallefall.. Må vel fremdeles bli mere kjent med kameraet... eller så kan jeg denge løs på kompisene som lånte det Endret 8. september 2006 av dask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå