Gå til innhold

Hvor blir det av S.T.A.L.K.E.R. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok! Ja altså, det spørs jo om det er et like bra spill, både med tanke på gameplay og grafikk - NÅ, som det hadde vært for noen år siden i forhold til mange andre spill.. Fant en trailer nå med en bra ting da: F.eks. så penetrerer kuler treverk... realistisk fysikk :) Men Håper at de har oppgradert grafikken litt... type HDR, nye menneske modeller osv..

Lenke til kommentar
,08/09-2006 : 17:33]Er det noen som har noe oppdatert informasjon om når / om i det hele tatt dette spillet kommer? Evt demo? Hadde nesten glemt det før jeg snubla over en gammel trailer her en dag. Er lenge siden jeg har hørt noe i alle fall...

6826262[/snapback]

Spelet kjem Q1 neste år. Det kjem ikkje ein demo av spelet, men det er venta at dei skal gi ut ein MP-beta-test. Noko meir er det vel ikkje å seie.

 

Sist jeg hørte noe var release satt til Q1 neste år. Menneh, ville ikke satt penger på det med tanke på alle utsettelsene som har vært ;)

6826310[/snapback]

Det kjem Q1 til neste år, uansett om det er ferdig eller ikkje.

Lenke til kommentar

Ok, Q1 2007.

 

Jeg har sett noen trailere nå, og må si at selv om det ikke ser helt utrolig bra ut, så er det vel nesten oppe på HL2 nivå. Jeg aner ikke om Xray-engine har støtte for HDR, men syns alt ser veldig realistisk og bra ut utendørs i alle fall der, spesielt himmelen og lyssettingene. Dynamisk vær som forøvrig ser bra ut. Er fortsatt litt skeptisk til modeller(folk, creatures, biler etc)... De kan i det minste slenge ut et par HD-trailere føler jeg.

Lenke til kommentar
HL2 er jo dørgende kjedelig. Det hjelper ikke med allverdens grafikk når spillet ikke fenger. Stalker virker morsomt, håper de ikke går i grafikkfellen. :p

6827433[/snapback]

 

Half Life 2 inneholder kanskje ikke fullt så mye variasjon, men jeg tror spill som Stalker går inn for en risiko for å bli ensformig. Half Life har jo en veldig sterk historie som driver spillet. Har ikke lest altfor mye om spillet, men kan for bli kjedelig å gå ifra by til by å samle inn ting og drepe de samme monstrene. Syntes dette spillet så veldig interessant ut når jeg først leste om det og så videoer, men nå er det liksom ikke like fristende. Jeg skal ikke dømme et spill jeg ikke har prøvd enda. For den del kan det jo bli en brakende suksess..

Lenke til kommentar
og de har fjernet bilene..... ?  8(

 

har de uttalt at de vil utgi spillet 1Q2007 uansett? isåfall....

haha

6827886[/snapback]

Videre går Yavorsky inn på ryktene om at kjøretøyer er fjernet. Dette er i følge han bare delvis korrekt. Bruken av kjøretøy er begrenset, men ikke fjernet.

http://gamer.no/nyhet/pc/oppklaring_i_s_t_...r_-rykter/26802

 

Dei har sagt at det ikkje blir fleire utsettelser no.

Lenke til kommentar

Jeg synes FPS-sjangeren skuffet. Skal virkelig Half-Life bære tronen alene? Du har jo selvfølelig de virkelige halv-ukjente klassikerne i Deus Ex og System Shock, men nå er det kun Half-Life 1&2 det virkelig oser kvalitet av. Far Cry og F.E.A.R. var jo greie utfordrere, men det må da finnes flere spill som kan ta opp kampen med sjangerens ubestridte konge?

 

Uansett, S.T.A.L.K.E.R. kan bli den mulige arvtakeren. Men vi vet jo aldri når spillet skal komme, så det blir jo vanskelig å si. Spennende ser det ihvertfall ut, så vi får håpe utviklerne klarer å møte egne og publikums ambisjoner.

Lenke til kommentar

Half Life er kun konge pga CS. System Shock 2 og Deus Ex er så uendelig mye bedre enn Half Life. Men som tidligere sagt, det er en annen diskusjon.

 

Både gruer og gleder meg til Stalker, enten vil det spillet bli en nedtur som Oblivion, eller så kommer det til å bli helt fantastisk. Tror ikke Stalker kommer til å bli ett sånn midt i mellom spill, men heller ett enten eller spill....

Lenke til kommentar
Half Life er kun konge pga CS. System Shock 2 og Deus Ex er så uendelig mye bedre enn Half Life. Men som tidligere sagt, det er en annen diskusjon.

 

Det synes jeg var veldig rart sagt. Ja, Half-Life har hatt en finansiell suksess mye takket være CS, men spillet står så støtt på sine egne bein at selv en atombombe ikke ville rikke på det. Det å kalle SS2 og Deus Ex uendelig mye bedre synes jeg bare er unødvendig. HL vil alltid bli husket som et av de virkelig store titlene i spillhistorien, og det uavhengig den gode kvaliteten på de to spillene.

 

En ting som gjør at S.T.A.L.K.E.R virker interessant er at det mikser flere sjangre. Det virker som om man trenger denne slags nytekning for å bli stort. Vanlig skyting gjennom 15 timer blir fort veldig kjedelig hvis man ikke har noe spesielt å by på, enten historie/gameplaymessig eller på andre områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...