Pysj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lei av sangene på iPod-en? Plugg inn BluePod og få FM-radio på spilleren din. Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Utrolige nyheter. Jeg som bare har hatt Creative Zen Sleek i et år eller noe, med radio og det jeg trenger. Nei, takke meg til Creative-produkter Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Velkommen etter, iPod. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Var det ikke Apple som skulle gå rettens vei med alle som kalte noe for "Pod"? Også kommer Zenocom etterpå og kaller en dings for BluePod? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 FM-sender til ipod er jo ikke noe nytt. Det nye er vel at den har blåtann i tillegg. Er vel først om den koster en hundrelapp at dette virkelig er en nyhet. Så lenge den kun passer til apple sine produkter så er det kanskje ikke noe galt i å kalle det for pod? Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kjempe fint å høre på radio med ipod. Og at ipod får bluetooth gijennom dette tilbehøret så slipper man ledningskaos i lommen. kutl ta den kan synkroniseres med mobilen med bt støtte slik at man kan se hvem som ringer på ipodskjermen. håper at dette tilbehørert kommer til norge. jeg har vurdert å kjøpe et lignende radioadapter som finnes, men må vel vente litt fo å se om det kommer til norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg