Gå til innhold

Norske webshop's som støtter PayPal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker egentlig ikke paypal, men den overgår ihvertfall kredittkort når det kommer til sikkerhet på nettet. Regner med at man snart får mulighet å betale med enten buypass(aka. det norsk tipping bruker) eller bank ID..

Den måten man betaler med kredittkort på er gammel og alt for usikker.. Er jo nok å ta et lite bilde av kortet, ev. huske all info som står der for så å handle så mye man vil på nettet..

Lenke til kommentar
Er endel nettbutikker med forskuddsbetaling, veit ikke om det hjelper men.

6946178[/snapback]

Og hvilke er disse? Ikke mulig å lage en liste kanskje, er nok mange som kunne hatt bruk for den.. :xmas:

6946548[/snapback]

Vi har det, se signaturen min. :)

6946944[/snapback]

Virker som en grei butikk det der, ikke alt for ille priser, men dere mangler kanskje 2 ting som jeg kanskje er ute etter i nærmeste fremtid.. Gamer keyboard og skates for mus.. I og med at dere retter dere mot spillere?!

Og kanskje vi klarer å lage ei liste her om vi finner flere webshopper med denne muligheten.. Er jo selvsagt litt "reklame" for disse, men det er vel det HW.no er bygget opp på, at brukerne skal finne frem til butikker som fyller dems krav..

****edit 2.**********

Kanskje t.o.m. prisguiden en gang i fremtiden oppdateres med betalingsmåter, hvem vet..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Er endel nettbutikker med forskuddsbetaling, veit ikke om det hjelper men.

6946178[/snapback]

Og hvilke er disse? Ikke mulig å lage en liste kanskje, er nok mange som kunne hatt bruk for den.. :xmas:

6946548[/snapback]

Vi har det, se signaturen min. :)

6946944[/snapback]

Virker som en grei butikk det der, ikke alt for ille priser, men dere mangler kanskje 2 ting som jeg kanskje er ute etter i nærmeste fremtid.. Gamer keyboard og skates for mus.. I og med at dere retter dere mot spillere?!

Og kanskje vi klarer å lage ei liste her om vi finner flere webshopper med denne muligheten.. Er jo selvsagt litt "reklame" for disse, men det er vel det HW.no er bygget opp på, at brukerne skal finne frem til butikker som fyller dems krav..

****edit 2.**********

Kanskje t.o.m. prisguiden en gang i fremtiden oppdateres med betalingsmåter, hvem vet..

6947223[/snapback]

Jo takk for tipset vi jobber med det, men akkurat nå er det mest shop tilpasning, men det kommer garrantert før jul.

Lenke til kommentar

Gikk igjennom hele webshopguiden, leste alle betalingsbetingelsene og kom frem til denne listen. Er sikkert flere webshopper som bruker disse betalingsløsningene, men info på sidene var alt for dårlig. PayPal/Payex butikker er uthevet..

Butikker vi foreløpig har funnet som enten bruker Paypal, Payex, forhåndsbetaling, faktura eller mobilhandel ;

1. sgcshop.com (PayPal)

2. cheater.no (Payex)

3. amentio.no (Forhåndsbetaling)

4. best-buy.com (Forhåndsbet./10 dagers kreditt.)

5. blekkpatron.no (Forhåndsbet.)

6. borgedata.com (Forhåndsbet.)

7. cdon.com (Forhåndsbet./Faktura)

8. data-aid.no/ (Forhåndsbet.)

9. databutikken.com/no/ (Forhåndsbet./Faktura)

10. datainord.no/ (Forhåndsbet.)

11. DELL (Forhåndsbet.)

12. dvdhuset.no (Mobilhandel)

13. dvshop.no (Forhåndsbet.)

14. ebox.no (PayPal)

15. elutstyr.no (Forhåndsbet.)

16. gamezone.no (Faktura)

17. gdsl.no (Forhåndsbet.)

18. gsm.no (Forhåndsbet.)

19. linuxbutikken.no (Forhåndsbet./Faktura)

20.mamoz.no (Forhåndsbet./Faktura)

21. movida.no (Forhåndsbet./Faktura)

22. Nordic Data (PayPal)

23. psdata.no (Forhåndsbet.)

24. stretto.no (Forhåndsbet.)

25. vendur.no (PayPal)

26. wesellcd.no (Faktura)

27. World Information Company Ltd (Forhåndsbet.)

28. zailor.no/ (Faktura)

29. zepto.no (Forhåndsbet.)

Av 159 oppførte butikker så er det kun 4 som bruker PayPal.. Er det flere butikker som har lignende løsninger så kanskje vi fører dem opp...

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Sweeeet liste Battone. Takker for den  :)

6950659[/snapback]

Hadde veldig lite å ta meg til i natt og fikk ikke sove, så hvorfor ikke gå igjennom webshopguiden.. :ph34r:

Fant mye rart der, fant t.o.m. hardcore porr side i webshopguiden... ;)

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...