stud3315 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei! Har fått et irriterende problem i det siste! Messenger faller ut hele tiden. Av og til står det at jeg er avkoblet hos den jeg snakker med, men jeg kan fortsatt snakke. Andre ganger faller jeg bare ut! For å sjekke om det er noen nye som har logget seg på må jeg koble av og på igjen! Har prøvt å installere på ny. Reinstallere nettverkskort, skrue av firewall. Er det noen som har hatt dette problemet eller vet hva som kan være galt? Eirik Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Akkurat det samme skjer hos meg. Hvem får du internet fra? Jeg har NGT med UIB-avtalen. Kompiser som har vanlig NGT har ikke det problemet. Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er en kompis av meg som har problemet. Han har NGT/UiB med Netopia modemet! Jeg har NGT/UiB med Cisco modemet, og har ikke dette problemet! Eirik Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har akkurat samme problem. jeg har NGT med netopia modem. Problemet startet på fredag, og jeg har prøvd med trilian, men problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har samme problemet selv. Har Telenor ADSL og sitter bak en router. En kamerat med samme linje har ikke dette problemet. Han sitter dog bak en server som deler internett. Noen som vet hva som egentlig er problemet? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja det er det samme med Trillian! Men problemet har vart lenger enn fra fredag! Eirik Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kjører dere Kazaa eller noe liknende?? Jeg har Chello, og har hatt akkurat samme problemet som dere. Jeg fant ut at det hadde ingenting med abonnementet mitt å gjøre. Det var faktisk Kazaa som bruker opp all båndbredden! Messenger virker slik at det sjekker en gang i blant at den fremdeles er på nett, men når det tar for lang tid før den får svar kobler den ned. Løsningen er å disconnect'e Kazaa. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Nei, kjører ikke kazza sammtidig, men cs. Og det kan vel vere det samme. Problemet mitt er at når jeg går ut av cs så ser det ut som jeg er tillkoblet og jeg kan sende meldinger, og andre kan sende til meg. problemet er at de ikke kommer fram, og vi får ingen melding fra msn om at det er problemer. så da vet jeg ikke om de ikke får meldingen, eller bare gir ****8-) Men det er jo logisk hvis det er slik at msn trenger mye linje. Men jeg kan ikke huske problemet før med ISDN, og da hadde jeg tross alt mindre linje til pvers. Da blir det litt mindre logisk. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 hmm... SMS? ICQ? Trilian (husker ikke åssn det skrives) sånne ting... msn er ustabilt for mange det, har perioder hos meg der den kan stå på i flere uker uten å dette av, men så noen helger så detter den av mens jeg skriver beskjeder, men det er bare å leve med det hvis man på død og liv skal bruke msn da... Tips: Prøv å bytt ut Windows Messenger (den som følger med WinXP med Microsoft Messenger (to forskjellige programmer, men er temmelig like i design og sånt) Hjelper øsikkert lite men det skader ikke ... :wink: Lenke til kommentar
gungne Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Plukker opp denne igjen. Var det noen som fant noen løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tips: Prøv å bytt ut Windows Messenger (den som følger med WinXP med Microsoft Messenger (to forskjellige programmer, men er temmelig like i design og sånt) Hjelper øsikkert lite men det skader ikke ... :wink: Windows messenger?? Noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå