Gå til innhold

MSN Messenger faller ut, irriterende!

stud3315

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått et irriterende problem i det siste!

Messenger faller ut hele tiden. Av og til står det at jeg er avkoblet hos den jeg snakker med, men jeg kan fortsatt snakke. Andre ganger faller jeg bare ut! For å sjekke om det er noen nye som har logget seg på må jeg koble av og på igjen!

Har prøvt å installere på ny. Reinstallere nettverkskort, skrue av firewall.

Er det noen som har hatt dette problemet eller vet hva som kan være galt?

Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører dere Kazaa eller noe liknende??

Jeg har Chello, og har hatt akkurat samme problemet som dere. Jeg fant ut at det hadde ingenting med abonnementet mitt å gjøre. Det var faktisk Kazaa som bruker opp all båndbredden!

Messenger virker slik at det sjekker en gang i blant at den fremdeles er på nett, men når det tar for lang tid før den får svar kobler den ned.

Løsningen er å disconnect'e Kazaa.

Lenke til kommentar

Nei, kjører ikke kazza sammtidig, men cs. Og det kan vel vere det samme. Problemet mitt er at når jeg går ut av cs så ser det ut som jeg er tillkoblet og jeg kan sende meldinger, og andre kan sende til meg. problemet er at de ikke kommer fram, og vi får ingen melding fra msn om at det er problemer. så da vet jeg ikke om de ikke får meldingen, eller bare gir ****8-)

Men det er jo logisk hvis det er slik at msn trenger mye linje. Men jeg kan ikke huske problemet før med ISDN, og da hadde jeg tross alt mindre linje til pvers. Da blir det litt mindre logisk.

Lenke til kommentar

hmm... SMS? ICQ? Trilian (husker ikke åssn det skrives)

sånne ting... msn er ustabilt for mange det, har perioder hos meg der den kan stå på i flere uker uten å dette av, men så noen helger så detter den av mens jeg skriver beskjeder, men det er bare å leve med det hvis man på død og liv skal bruke msn da...

Tips:

Prøv å bytt ut Windows Messenger (den som følger med WinXP med Microsoft Messenger (to forskjellige programmer, men er temmelig like i design og sånt)

Hjelper øsikkert lite men det skader ikke ... :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Tips:

Prøv å bytt ut Windows Messenger (den som følger med WinXP med Microsoft Messenger (to forskjellige programmer, men er temmelig like i design og sånt)

Hjelper øsikkert lite men det skader ikke ... :wink:

Windows messenger?? Noe jeg ikke har fått med meg her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...