Yetipants Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Selv en skjebne verre enn døden er bedre enn hva disse kjøterne fortjener. Les mer Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg liker ikke å uttale meg om spill jeg ikke har prøvd selv, men det her så rett og slett latterlig tragisk ut....noe en slik film ikke fortjener! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Triste saker ja, men det var jo slettes ikke så alt for uventet. Jeg hadde sett en god del in-game filmer før spillet kom, og jeg skjønte da umiddelbart at dette spillet ikke bare ville bli dårlig, men elendig (muligens et av de dårligste spillene som er basert på film - noen sinne). Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Spillet er slakta litt for mye her. Personlig ville jeg sagt 4-5/10. En av de få spillene jeg har runda i løpet av det siste året. Men det er vel smak og behag.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hihihi. Deilig å se 1-ere av og til. *Går og ser filmen om igjen* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 For en absolutt fortjent karakter. Dette spillet er det absolutt mest tragiske jeg noen gang har prvd. Enhver som har hatt en finger med på dette prosjektet burde vært skudd på stedet (Quentin og Madsen kan slippe unna med å miste ett par fingre). Jeg hater alle som har vært med på dette prosjektet. Det står i mot Quentins verdier. Å elske kunsten en driver med. Ingen av de som har vært med på å lage dette spillet kan like å lage gode spill. Å være med på et slikt prosjekt for å tjene penger er bare idiotisk. Arrg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bra skrevet, virker som om omtalen er mer underholdende enn spillet. Det grusomme her er at spillet sikkert sørger for at filmen får færre fans... Jeg mener, hvis du aldri hadde hørt om Gudfaren, ville du sett filmen etter å ha spilt spillet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg tviler på at spillet vil gjøre til at filmen får ferre fans - men den får nok ikke flere på grunn av spillet heller. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Quentin har ikke hatt noe med dette spillet å gjøre. bare så dere vet det Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Årets første ener? Spillet er verre enn PotC DMC så... det må være elendig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hmm...Spillmagasinet ga dette spillet en 4/6. Lenke til kommentar
Rævalution Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vedkommende som anmeldte det på Spillmagasinet ga også det nyeste Star Wars-spillet (det til den tredje filmen) terningkast seks. Jeg tror det sier sitt om han og hvor mye han kan om spill. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vet, har alltid syntes at anmeldelsene til Spillmagasinet har vært rare... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Quentin har ikke hatt noe med dette spillet å gjøre. bare så dere vet det 6826794[/snapback] Quentin Tarantino (screenplay)Quentin Tarantino (story) Hmm...Spillmagasinet ga dette spillet en 4/6. 6827431[/snapback] Da er den mannen verdens største idiot. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette var omtrent som jeg forventet, og jeg kunne ikke vært mer enig med omtalers avsluttende ord. Det aller verste med Reservoir Dogs er likevel tanken på at de ansvarlige kan slippe unna med dette. Reservoir Dogs er helt klart blant topp-ti over favorittfilmer, og sammen med Pulp Fiction de to beste filmene til Tarantino, i mine øyne, så det verste er ikke bare at det er et ræva spill, men at lisensen har blitt kjøpt opp og kastet bort, så får ingen andre sjansen til å lage et bra spill. Samme som med The Godfather, kunne vært et kjempebra spill, men endte opp som et under middels og kjedelig spill, akkurat det samme som kommer til å skje med Scarface-spillet. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemmer nok at Tarantino har skrevet story og screenplay, men trenger ikke ha hatt noe med spillet å gjøre for det. Såvidt det er meg bekjent er det ikke skrevet noen ny story ekslusivt for spillet, og da forblir forfatteren den samme. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hmm...Spillmagasinet ga dette spillet en 4/6. 6827431[/snapback] Spillmagasinet ja... *kremt* De er jo virkelig... habile folk... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Gleder meg til jeg får dette. Tror jeg driter i Wii å kjøper dette i stede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) etter denne omtalen fikk jeg lyst å teste dette spillet...bare for å konstantere at det faktisk er så dårlig edit: og ja, tommelen opp for filmen :=) Endret 8. september 2006 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hehe, om spillet er søppel, er i alle fall anmeldelsen festlig så det rekker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg