Espen_k Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal kjøpe ny pc om ikke så mange dager, har vansker med å sette sammen en ordentlig pc selv. Jeg kan ut med ca 12,000 Kroner Hva jeg trenger av deler er: *Hovedkort *Prosessor *Minne *2 Harddisker (en for windows og programfiler, en for spill som skal yte godt) *Cd/dvd brenner og leser *Vifter og andre nødvendige kjølegreier. *Strømforsyning Hva jeg ikke trenger er: *Kabinett *Skjerm *Mus *Tastatur *Headset og høyttalere. Maskinen skal kjøre Windows Vista uten å henge etter, full grafikk på spill uten å legge merke til hakking. Hovedkortet kan gjerne ha plass til 8 gb Ram. 512 MB minnemengde på Skjermkort DDR 2 minne eller bedre (2 GB minimum) Kommer til å bruke spill som Battlefield 2, Flightsimulator X, Gta San Andreas og andre krevende spill, men skal kjøres på full grafikk uten hakking selvfølgelig. Tusen takker til de som orker å sette av tid til å hjelpe meg med å sette sammen en stasjonær pc. Mvh: bzerc Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Du kan ta utgangspunkt i denne: Spillepc 10k Conroe. Så kan du legge til en ekstra harddisk av samme type. De er raske, stille og gode. Du kan kjøpe raskere minne om du ønsker. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Fikk hjelp av en kompis til å sette sammen en pc, her er delene: Skjermkort - 3570,- Hovedkort - 1170,- Ram Brikker - 4290,- Prosessor - 2500,- Strømforsyning - 650,- Harddisk - 590,- Harddisk - 380,- 13000,- Totalt ca. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Bømp. noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå