Turgon Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gnome 2.16 føltes veldig god ut den tiden jeg testet Ubuntu Edgy og jeg liker mange av forbedringene, men kanskje mest at den er enda raskere enn 2.14. Synes det er synd at hardware.no overser denne nyheten. Tror folk hadde prøvd ut linux i mye større grad om det var nyheter om det på hardware. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ubuntu har ikke vert noe bra siden breezy hvorfor oppgradere til efty . kan dessuten kompilere gnome fra source lenge leve breezy badger Lenke til kommentar
comicz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kjører Edgy på laptopen selv, noen voldsom overgang kan det neppe sies å ha vært, men det blir jo bedre. Å kjøre Breezy i dag er intet mindre enn tull. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 ubuntu har ikke vert noe bra siden breezy hvorfor oppgradere til efty . kan dessuten kompilere gnome fra source lenge leve breezy badger 6841754[/snapback] Har du noen gode argument for å bruke Breezy? Lenke til kommentar
9001 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Gnome er fint, bare synd at de tror oss brukere er en gjeng idioter som ikke bør få konfigruere noen ting selv. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 breezy var bedre når de kom i sin tid . mer stabilt ikke så mye tull/ ikke noe tull oss meg faktisk ( nå er nå jeg mest slackware mann da ) . dere har sikkert fått med dere at de har vært mye tull med dapper på bådde de ene å de andre . ubruklig ubuntu system under oppdatering . å de blir installert feil pakker i forhold til avhenhigheter av andre pakker slik at de blir ofte feil i biblioteket . derfor Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Min erfaring er som ogger når det gjelder overgangen fra breezy til dapper. Når det er sagt, skjønner jeg ikke hvorfor man av den grunn skal la være å oppgradere til Efty. Grunnen må jo da i så fall være at Efty ikke blir forbedret, og det gjenstår jo å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå