Teac Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei. noen som har fått USB portene (on board) på dette hovedkortet til å virke? Jeg har hatt nå to stk slike hovedkort men ingen av usb portene eller firewire portene onboard fungerer. Lyden på coaxialen på begge hovedkortene er også utrolig ustabilt men det kan jeg leve med. Orker ikke å ha 6 usb enheter ifronten på min Cm stakcer. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jo jeg har vært borti dette, jeg lurer fortsatt på hva som er feil. Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sjekk i bios for aktivering av usb porter ,kanskje de er slått av ,en del nye bioser nå for tiden kan man slå av ting, man ikke kunne gjøre før , og sjekk driverne er riktige til usb ,bare driverne i til windows skal være nok i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå