Lars-H Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Prøvde å koble meg til det trådløse nettverket i huset med psp'n. Fulgte denne guiden til punkt og prikke, men det ville fortsatt ikke fungere. Den finner routeren, med bra signalstyrke men den timer ut når den "obtainer" IP-adresse. Noen som vet hva feilen er? Routeren er en Jensen AirLink 7954 Longrange (den øverste her ) Lars. Edit: Les noen poster ned ;] Endret 11. september 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Prøv å sette en fast ip på PSP-en. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 hvordan da? Vanlig IP? Eller må jeg sette inn DNS osv? Kan ikke så mye om dette, men har prøvd med fast IP, men det funka ikke.. Godt mulig jeg gjorde det feil eller noe x] Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Noen som vet hva jeg skal sette inn hvor i IP-settings? :] Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen som vet hva jeg skal sette inn hvor i IP-settings? :] 6835825[/snapback] Hei! har den ruteren selv og har selv problemmer prøvd ut wep og wpapsk men det funker bare ikke Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 koble til med psp mener du? Problemet hos meg er IP'ne. Vet ikke hva jeg skal skrive inn der x] Det som står: IP Adress: 0.0.0.0 (fylle inn?) Subnet Mask: 255.255.255.0 (riktig?) Default Router: 0.0.0.0 (?) Primary DNS: 67.171.70.72 (fulgte guiden på pspnett.com) Sec. DNS: 0.0.0.0 Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei jeg tenker på ruter instillinger. Jeg bare scanner etter nettverket mitt psp finner den jeg legger inn koden og alt til ruter men den får lissom ikke kontakt med ruter psp`en prøver og prøver men så gir den opp og sier tidsavbrud Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Nei jeg tenker på ruter instillinger. Jeg bare scanner etter nettverket mitt psp finner den jeg legger inn koden og alt til ruter men den får lissom ikke kontakt med ruter psp`en prøver og prøver men så gir den opp og sier tidsavbrud 6837213[/snapback] At den ikke mottar IP ? Det er derfor jeg tror jeg må ha fast ip, men vet ikke hvordan.. NOen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Bump. Ikke meningen å mase, men er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bump. Ikke meningen å mase, men er det ingen som vet noe? 6844084[/snapback] Er nettet kryptert og/eller har mac filtrering? Er du sikker på at du har fylt inn riktig wep/wpa key og åpnet for riktig mac adresse? Har du slått på DHCP serveren i routeren? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Ikke kryptert for tiden nei, så det er ikke noe problem. MAC-filtrering er ikke aktivert nei. DHCP-server er satt på Kjører nå en maskin med kabel og to (en som er på atm) trådløse. Disse funker flott. Men nå vet jeg ikke hva jeg setter inn hvor osv Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Bumper denne nå Har fortsatt ikke fått det til. Lurer på om i det hele tatt går an x] Edit; Har fått det til nå Endret 4. desember 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå