andylove Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har akkurat testet en IBM T60p, og det må sies og være den råeste bærbare jeg noensinne har tatt i. Den hadde 1600*1200 oppløsning på 15" (!) skjerm, ATI 5200GL 256MB RAM, 2GHZ dualcore og 1GB RAM. I tillegg til en 7200RPM disk. Det er noe av det feteste jeg har tatt i. Den kjørte opp programmer lynraskt og var meget behagelig å bruke. Eneste som stopper meg fra å belåne pipa, er at jeg vil ha widescreen og 64bit støtte på min CPU. Ikke det at jeg kommer til å få bruk for det i nærmeste fem måneder, men kanskje med VISTA. T61 skal jo utstyres med widescreen og D2D, merom CPU, og med et enda heftigere skjermkort. Lurer på om det kommer noe råere, men det er jeg litt usikker på. Til tross for at maskinen er kjempefin, har lang batterilevetid, så er prisen en smule høy. En T60p til 22 lapper er noe drøyt, men så har du maskin som virkelig leverer varene. Anbefales! Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Gleder meg til T61p Den er midt i blinken for de av oss som vil ha en solid maskin med høy oppløsning og god ytelse. Men akk så dyr Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Flyttet, da denne tråden har ikke noe med "Hjelp til kjøp og salg av PC" Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har dataen (eldre versjon da). Den sugeer. Den er drit treg, og henger seg ofte opp.. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har dataen (eldre versjon da). Den sugeer. Den er drit treg, og henger seg ofte opp.. 9068219[/snapback] Saklig svar, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå