Ozelot Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heisann! Jeg er på utkikk etter et kraftig wlan-kort som jeg kan putte i den bærbare. Jeg har kikket litt på dette Buffalo Cardbus High Power-kortet, og synes dette virker ok til en grei pris. Ønsker altså et kort med minimum 54mbit og helst noe kjent brikkesett som f.eks. orinoco eller atheros. mulighet for ekstern(avtagbar) antenne hadde også vært ønskelig da det kommer til å bli en surfing over store områder. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser ikke noe grunn til ikke å velge det du selv foreslår her? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Ser ikke noe grunn til ikke å velge det du selv foreslår her? 6825643[/snapback] Jeg har ikke bærbar selv, men jobben har akkurat fått en bærbar til overs, så er ikke kjent i den bærbare verdenen. Og hva med disse cardbus type II og III, hva er mest utbredt idag , og hva er forskjellen ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Cardbus type 1 = 3 mm tykke kort Cardbus type 2 = 5 mm tykk Cardbus type 3 = 10 mm type 2 er mest utbredt, i denne kan du ha både type 1 og type 2 kort. I en type 3 inngang kan du ha både type 1, 2 og 3 kort, og tar jeg ikke feil kan du ha to kort av type 1 eller 2 samtidig i en type 3-slot. merk at på nyere maskiner er standarden expresscard stadig vanligere - Cardbus, også kjent som PCMCIA eller PC-card, er ikke kompatibel med expresscard-innganger. (I det aller siste har det til og med kommet noen maskiner med både cardbus (type 2) og expresscard-inngang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå