Pålarn Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei. Nå har det seg sånn at jeg klarte å få ledningene fra ett katode lys innpå ramma på PC'n. Da slo den seg av automatisk. Det lukta ikke noe svidd eller noe. Etter 10 sek så starta jeg den opp igjen, og regnet med at den funker. Da jeg kommer til der windows begynner å loade, så blir det bare blå skjerm i 1 sek. også restarter den seg automatisk (og dette gjentar seg) Jeg testa harddisken som var i dataen min når det skjedde, i server pc'n og den funker toppers Så der er ikke noe med harddisk. Er det noe jeg må gjøre for å få maskina til å funke igjen? Trenger hjelp ganske fort. På forhånd takk til alle svar som kommer inn Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 prøvd å starte i sikkerehetsmodus? Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Ja. Får forsatt blåskjerm da =/ Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Har fått det til å funke nå Veit ikke hvorfor men nå funker det konge Takk for svar !! Raportert!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå