MyBigMouth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du kan liksom ikke sette det helle da, for da blir du sittende med piss utover bukseben, og følelsen av løken som skraper mot innsiden av doen. Som i seg selv er greit nok, helt til du skjønner at det er der du pisser/driter. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Men serriøst, jeg har hatt skikkelig komplikasjoner med dette før. Kan huske de gangene da jeg er skikkelig i morra tåka, og brøet nekter å legge seg mens pisset bare sprenger på. Er en forferdelig følelse! Har en annen kammerat som sa at det han syntes var skikkelig vanskelig var å pisse _OG_ drite sammtidig som man har bennern. Da er det mye å holde styr på da! Men han sa at hvis man da vipper bennern så langt ned at man får "låst" den fast nedi skåla (dette går med litt trenign), så trenger man bare å konsentrere seg om å trøkke. Greit, litt smertefult er det kanskje, men var så absolutt en god løsning. Har også prøv disse teknikkene for å få blodet fortere ut slik at den slapper av... Men fytti, det er konsentrasjon det! Og det er ikke lengelt når man er så syyykt pissetrengt. Dette med å spille i dusjen er selfølgelig en kjempe ide, men... næh.. sånn gjør man bare ikke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette med å spille i dusjen er selfølgelig en kjempe ide, men... næh.. sånn gjør man bare ikke. 6829213[/snapback] Særlig ikke hvis man må drite også. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tisser i dusjen Men bare rett i sluket da.. Spyler ikke vegga og taket liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tisser i dusjen Men bare rett i sluket da.. Spyler ikke vegga og taket liksom.. 6830883[/snapback] "Golden shower in the shower in the morning. " Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tisser i dusjen Men bare rett i sluket da.. Spyler ikke vegga og taket liksom.. 6830883[/snapback] "Golden shower in the shower in the morning. " 6831850[/snapback] går jo ann å sprute ned gulvet i dusjen med såpe etterpå, og spyle det.. funker veld det.. bruker selv" fyllestillingen".. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Bare jogg 5 ganger opp og ned trappa, så forsvinner bennærn. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Eller du kan pisse på flaske, funker fint det, etter erfaringer funker det i nesten alle situasjoner. Til og med når du sitter på toppen i en 2 etasjes turistbuss midt i London uten dass og er kjempe tissatrenkt og ikke klarer og holde deg Men pass på og ha stor en nokk flaske så den ikke blir full slik at du må tømme ut litt midt i Trafalgar Square og fortsette etterpå da Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Enklast er å rulle dass papir rundt beistet og bøy den litt over dassen....da blir det ihvertfall ikke noe vilt sprut:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 En annen ting du kan gjøre er å skrive ut et bilde du vet du får innovertiss av å se på, og ha det klart til slike krisesituasjoner. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg har en løsning som altid funker, 1. gå på do om morran 2. sitt ned på doen 3. len deg fremover til penis tja du ser hvor mye du må lene deg 4. hjelp til med hånd hvist det trengs 5. og NEI posisjonen er ikke for nytelse annet en å pisse noe som JA kan vere litt deilig når du er virklig trengt Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hehe, du tenker på "supermann" stillingen ja Den kan jo funke greit. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ingenting er så deilig og befriende som og pisse i guds frie natur... flere ganger jeg går ut for og pisse fordi det er så mye diggere.. så bor jeg enn på gård da Lenke til kommentar
Axes Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Så mye snakk bare for det lille der? Er lov til å utforske LITT selv. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Så mye snakk bare for det lille der? Er lov til å utforske LITT selv. 6836887[/snapback] Men det er og lov til å spørre andre folk om forslag hvis man ikke klarer å løse livets gåter selv Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle som har urinert i fylla vet hvordan man skal gjøre dette. Bred benstilling, hånda mot veggen foran deg, bøy deg så langt fremover at du nærmest kysser porselenet. Vanskeligere er det ikke. 6825775[/snapback] Å herregud, når jeg leste det så jeg for meg alle de gangene det har vært fest på lokalet. Ser bare for meg selv som står å sjangler inn på dassen, drar ut penis, smeller hånda i veggen, tar tak i penis, sikter og skyter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå