kalli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Og jeg spør en gang til! Hva er brennern? 6827496[/snapback] *kremt*... det er en errigert penis... Funker sikkert som noen sa over her, og bare slappe av og ikke tenke på noe spesielt... kanskje lese ett blad eller noe... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan i alle dager kan man pisse sammtidig som man har bennern? 6825406[/snapback] Er bare en som har sagt "brennern" i denne tråden, og det er deg. 6827539[/snapback] BITE ME! Og jeg spør en gang til! Hva er brennern? 6827496[/snapback] Bowner,stake, stå, reisning, kall det hva du vil 6827545[/snapback] Ok lol jeg trodde det var en sykdom ellerno. Litt selvhjelp funker fint. Eller noe mer smertefult er å "brekke" den, men det gjør man ikke mange ganger. Haha har aldri hørt uttrykket brenneren før. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan i alle dager kan man pisse sammtidig som man har bennern? 6825406[/snapback] Er bare en som har sagt "brennern" i denne tråden, og det er deg. 6827539[/snapback] BITE ME! *bite* Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan i alle dager kan man pisse sammtidig som man har bennern? 6825406[/snapback] Er bare en som har sagt "brennern" i denne tråden, og det er deg. 6827539[/snapback] BITE ME! *bite* 6827609[/snapback] Oh shit! ...eeheee.... Men har heller ikke hørt uttrykket "bennern". (ro ro) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med å stå på hode å tisse? Funker jo i teorien det? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Trikset er: Du må først stå over doen (vanlig), så går du lengre vekk fra doen, mens tanken tømmes, selfølgelig. Åsså når det minker på trykket skynder du deg fram til doen Mvh. Verdensmester i lengdepissing Edit: Jeg ser ingen ulempe ved å være gutt, selv om vi har våre vanskelige situasjoner. 6827470[/snapback] YESS, akkurat slik, tester det ut mange ganger, men som regel aldri på min egen dass. for det griser mye vist man skulle bomme, men det gjør man jo ikke når man er über som meg da. ganske så gøy på offentlige dasser da Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *snip*6825406[/snapback] Kjent problemstilling dette ja Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Trikset er: Du må først stå over doen (vanlig), så går du lengre vekk fra doen, mens tanken tømmes, selfølgelig. Åsså når det minker på trykket skynder du deg fram til doen Hahaha, tror ikke jeg skal prøve dette på min egen dass . Å sette seg på dassen, slappe av i alle musklene og vente på at kølla legger seg ned på egenhånd. 6827207[/snapback] Det funker faktisk på under halvminuttet etter litt trening. 6827311[/snapback] Det er sant! Funker alltid for meg. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er da ikkenoe problem å urinere en skvett med morrabrød! Som nevnt mange ganger i tråden er det jo bare å lene seg framover helt til strålen treffer der den skal! BTW: Hensinnsløst syk tråd... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er da ikkenoe problem å urinere en skvett med morrabrød! Som nevnt mange ganger i tråden er det jo bare å lene seg framover helt til strålen treffer der den skal! 6828413[/snapback] Eller bare nyte det å ha en skog rett bak huset. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 BTW: Hensinnsløst syk tråd... 6828413[/snapback] Det var et tøft ord som passet veldig godt, men jeg tror aldri jeg har hørt det før. Tror jeg skal ta det ibruk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har aldri hatt noe problem med det. Er da bare å tisse, vel.Vent til du blir eldre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Herlighet, det er jo bare å bli kvitt morrabrødet før du pisser. Ta deg en kjappings, og piss som normalt etterpå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har aldri hatt noe problem med det. Er da bare å tisse, vel.Vent til du blir eldre. 6828549[/snapback] Han er vel ikke -så- mange år yngre enn deg...? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Herlighet, det er jo bare å bli kvitt morrabrødet før du pisser. Ta deg en kjappings, og piss som normalt etterpå. 6828578[/snapback] Men hva om du må pisse noe helt jævlig? Hva gjør du da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tar deg en skikkelig, skikkelig kjapp en og lever med smerten til du er ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tar deg en skikkelig, skikkelig kjapp en og lever med smerten til du er ferdig. 6828604[/snapback] Men om morran er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å stramme hånda helt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da skaffer du deg dame eller type, eller en slik: http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=56251 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 BTW: Hensinnsløst syk tråd... 6828413[/snapback] Det var et tøft ord som passet veldig godt, men jeg tror aldri jeg har hørt det før. Tror jeg skal ta det ibruk 6828536[/snapback] Værsegod! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tar deg en skikkelig, skikkelig kjapp en og lever med smerten til du er ferdig. 6828604[/snapback] Men om morran er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å stramme hånda helt. 6828620[/snapback] Da må du legge deg på magen.. ..og håpe alt går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå