Gå til innhold

Ulempen med å være gutt (undebukse-snakk-waring)

SimDaDim

Anbefalte innlegg

Enkelt:

Still bena litt tilbake. Len deg over dassen og støtt deg med ene hånden til veggen. Andre hånden bøyer du pikken litt med, så går det fint ;)

6826026[/snapback]

Gjør dette i fylla, skli, få hodet oppi dassen og do lokket rett over deg :thumbup:

6826032[/snapback]

Ah, the taste of toiletwater in the morning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...jo?

Enten får man pisse ellers får man det ikke. Dvs. om man får pisse så går man og gjør det, ellers tar man seg tre spensthopp og en speedmarsj rundt stuebordet, og så får man pisse.

6826764[/snapback]

Men hva med de dagene da morrabrødet gjerne varer en stund? Da klarer man jo ikke å holde seg til man har løpt opp og ned trappa. :p

6826774[/snapback]

Vel, da er det bare å innta fylleposituren og pisse i vei.

Hørt om golden shower?

6826844[/snapback]

Med seg selv? Ugh..

Kald dusj virker ikke på meg, btw.

Lenke til kommentar

Å sette seg på dassen, slappe av i alle musklene og vente på at kølla legger seg ned på egenhånd.

Tar under minuttet om man gjør dette riktig.

Hjelper dåg ikke om kjerringa fikler med utstyret mens man febrilsk prøver å få den til å legge seg.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

HAHAHAHA!

Selv har jeg ikke store problemet med denne morraloffen. men har ett tips som er litt gøy i fylla da, og som du kan bruke viss du er treffsikker!

Du stiller deg 2 meter forran dassen og pisser ivei, man burde værra treffsikker da :D funker gull

Lenke til kommentar
HAHAHAHA!

Selv har jeg ikke store problemet med denne morraloffen. men har ett tips som er litt gøy i fylla da, og som du kan bruke viss du er treffsikker!

Du stiller deg 2 meter forran dassen og pisser ivei, man burde værra treffsikker da :D funker gull

6827387[/snapback]

Ikke gjør dette på din egen dass, eller hos ei eller annen du har lyst til å komme ned i buksene på.

Lenke til kommentar

Trikset er: Du må først stå over doen (vanlig), så går du lengre vekk fra doen, mens tanken tømmes, selfølgelig. Åsså når det minker på trykket skynder du deg fram til doen :p

Mvh. Verdensmester i lengdepissing :)

Edit: Jeg ser ingen ulempe ved å være gutt, selv om vi har våre vanskelige situasjoner.

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Jeg bøyer meg bare laangt forover, så jeg slipper å bøye den i så veldig stor grad. Funker bra.

6825461[/snapback]

HAha, jeg tar også den.

Setter en arm mot veggen og sikter med den andre, så stiller jeg meg så langt tilbake som jeg får til og lener meg mot veggen. Må litt bøying til, men det pleier å gå fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...