Gå til innhold

Nytt WWII pc spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du spesifisere "og alle innen der" litt mer? Bare MoH-serien?

Har du prøvd ut Call of Duty? CoD og CoD 2 er nok det beste valget om du liker like hjernedøde og utaktiske arkadespill (med høy fart og masse eksplosjoner) som MoH.

Vil du ha et mer realistisk WW2-FPS, skaffer du Red Orchestra (Ostfront 41-45). Det er ingen Singleplayer-kampanje i spillet (dog det har en treningsmodus), så dette spillet er (som f.eks. CS) hovedsaklig regnet som et MP-spill. Et veldig flott et.

Lenke til kommentar

Det skal komme et nytt Medal of Honor-spill til vinteren, som ser lovende ut. Det heter MoH: Airborne, og litt mer info finnes her:

http://gamer.no/nyhet//moh_airborne_med_un..._engine_3/30415

http://gamer.no/nyhet/pc/ea_kunngjor_medal..._airborne/22721

Gleder meg til det.

Som andre har nevnt, er også H&D 2 et konge spill for ww2-entusiastene, deriblant meg ;)

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Day of defeat source :dribble: Er seriøst det beste WW2 fps spillet jeg har spillt. En kjempe blanding av realisme og morro. ikke for urealistisk men heller ikke så realistisk at det blir kjedelig.

Kan kjøpes over steam for et par hundre kroner (er ikke sikker på om du trenger hl2, vil tro det)

Lenke til kommentar
...ikke for urealistisk men heller ikke så realistisk at det blir kjedelig.

6833484[/snapback]

Hvorfor skal det ikke gå an å ha både realisme og morro? Det er her Red Orchestra og Operation Flashpoint kommer inn...

Man må forresten ikke ha HL2 for å spille DoD:S. Kjøper du DoD:S separat, går det fint an å spille kun dette, uten at du har HL2.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
:hmm:  JEG SYNES PERSONLIG AT DA BURDE DU SKAFFE DEG CZ, (ANNEN VERSON AV CS)OGSÅ KALT CONDITION ZERO.ELLER KANSKJE BATTELFIELD

6845713[/snapback]

Han ba vel strengt tatt om WW2-spill. :hmm:

Vel, Battlefield 1942 er jo fra WW2.

Selv vil jeg anbefale Red Orchestra på det varmeste, veldig bra og realistisk spill. Company of Heroes demoen var også superb. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...