hautainn Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 naboen har fortiden trådløst nettverkstilkobling. Det står at det er et usikret trådløst nettverk. Så det skal liksom være fritt fram, men når jeg har koblet meg til det står det at jeg har dårlig eller begrenset forbindelse. Altså jeg får ikke kommet meg på nett. har bare 2/5 "forbindelses streker". Er det derfor? hvis ikke.. Noen som vet hvorfor? og i så fall hva kan jeg gjøre for å få bedre forbindelse slik at jeg kommer meg på nett. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 kan være derfor.. du kan jo gå inn til naboen og spørre om du kan oppgradere firmwaren:P eller du kan få deg internett selv som vi (host, kremt) ærlige folk gjør... musa Lenke til kommentar
tevil Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kanskje avstanden er for lang? Be han flytte den trådløse senderen nærmere veggen. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Naboen kan ha satt opp nettverket sitt uten DHCP også slik at "gode" naboer ikke kan koble seg til...... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 naboen har fortiden trådløst nettverkstilkobling. Det står at det er et usikret trådløst nettverk. Så det skal liksom være fritt fram, men når jeg har koblet meg til det står det at jeg har dårlig eller begrenset forbindelse. Som en annen her er inne på så betyr meldingen du ikke får ip fra dhcp serveren. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er ikke så vanskelig å prøve seg fram heller da er jo bare å finne ut standard gateway: Prøv 192.168.2.1, 192.168.1 og 10.0.0.1 Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Trolig har han MAC filter på Wlan. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Såvidt jeg vet er vel dette tyveri, og dette diskuteres vel ikke på seriøse nettsteder som hw.no? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da bør dy ta deg en titt på ot-baren Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kanskje jeg burde det? Hehe Endret 8. september 2006 av Fragment Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg mener at hvis windows viser kun 1-2 streker ved signalstyrke så kan det hende at accesspointet har en WEP eller en annen form for sikkerhetsnøkkel. Signalet er bare for svakt for at den amøbe antenna di skal plukke det opp. Skaff deg din egen internett tilkobling! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Her i huset stjeler vi ikke hos naboen, dermed basta Tråden stenges. Mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg