Robinao Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Radio Tangos lyttere har kåret de største rockeklassikerne gjennom tidene, og AC/DC med Back In Black stakk av med seieren. Hva mener du om topp 20, noen som mangler? 1 AC/DC, Back In Black 2 Europe, Final Countdown 3 Clash, London Calling 4 Queens of The Stoneage, No One Knows 5 Eagles, Hotel California 6 Nirvana, Smells Like Teen Spirit 7 Guns N Roses, Sweet Child Of Mine 8 AC/DC, You Shook Me All Night Long 9 Motorhead, Ace Of Spades 10 Metallica, Enter The Sandman 11 Led Zeppelin, Stairway To Heaven 12 The Undertones, Teenage Kicks 13 Pearl Jam Alive, 14 Guns N Roses, Paradise City 15 AC/DC, Highway To Hell 16 Jokke & Valentinerne, To Fulle Menn 17 Europe, Carrie 18 Backstreet Girls, Awright Awright Awright 19 BigBang, Wild Bird 20 Turbonegro, The Age Of Pamparius se hele listen på www.radiotango.no Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Etter min mening mangler de jo alt for mye metallica :!:. Enter the sandman er vel ikke den mest populære sangen de har lagd også, kunne evt. satt en metallica sang som Nothing else matters eller evt. Fade to black, men det er bare min mening. (Sier ikke at Enter the sandman ikke er populær, den fortjener en plass i den listen også). Ellers så er Back in Black en godlåt som alle har hørt, så den kan vel kalles en verdig vinner. Smells like teen spirit syntes jeg også skulle vært litt høyere opp på den listen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sånne lister uten Orgasmatron og Painkiller fnyser man av. Fnys. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sånne lister er helt blåst spør du meg, musikk er for inviduellt til at det kan settes opp en topp 20 liste, eller topp 10 for den saks skyld. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er bare de samme låtene som går igjen på sånne lister. Og hva i svarte gjør "The Final Countdown" på 2. plass? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Nåja, Pink Floyd burde vært på listen... Bra at Jokke er på listen ihvertfall Endret 8. september 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 To Europe-låter blant de 20 beste (er det i det hele tatt rock?), Backstreet Girls på 18. plass og ingen Stones-låter før «Sympathy for the Devil» på 334. plass? Latterlig. Rod Stewart skulle selvsagt også hatt med flere låter på listen. Da synes jeg Rolling Stones liste over de 500 beste låtene noensinne er langt bedre: 1. Like a Rolling Stone, Bob Dylan2. Satisfaction, The Rolling Stones 3. Imagine, John Lennon 4. What's Going On, Marvin Gaye 5. Respect, Aretha Franklin 6. Good Vibrations, The Beach Boys 7. Johnny B. Goode, Chuck Berry 8. Hey Jude, The Beatles 9. Smells Like Teen Spirit, Nirvana 10. What'd I Say, Ray Charles 11. My Generation, The Who 12. A Change Is Gonna Come, Sam Cooke 13. Yesterday, The Beatles 14. Blowin' in the Wind, Bob Dylan 15. London Calling, The Clash 16. I Want to Hold Your Hand, The Beatles 17. Purple Haze, Jimi Hendrix 18. Maybellene, Chuck Berry 19. Hound Dog, Elvis Presley 20. Let It Be, The Beatles Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Slenger meg på Pelsjakob jeg, mye mer fornuftig liste. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jepp. Den første lista er vel noe av det værste jeg har sett Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nei, huff. Den var helt jævlig. Jeg hører heller fulle tenåringsjenter synge Singstar-versjonen av Final Countdown inn i evigheten, enn å måtte høre meg igjennom gubberock-lista til Rolling Stone. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) På Rollinstones lista: 419. Nuthin' But a 'G' Thang, Dr. Dre 417. Fuck tha Police, N.W.A. 406. I Believe I Can Fly, R. Kelly Nesten kun rock på alle sidene Endret 8. september 2006 av Doughman Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tar du alle listene som noen ganger har blitt lagt, legger du dem sammen, så får du sikkert verdens beste sang\gitar solo\ eller hva enn det måtte være Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva er Radio Tango? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Uh, tragisk liste. Hvor er Maiden? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Uh, tragisk liste. Hvor er Maiden? 6826896[/snapback] Forhåpentligvis ikke på noen form for best of-liste. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Uh, tragisk liste. Hvor er Maiden? 6826896[/snapback] Forhåpentligvis ikke på noen form for best of-liste. 6826925[/snapback] word! Men, tilbake til lista, det der var rett og slett tragisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Radio Tangos lyttere har kåret de største rockeklassikerne gjennom tidene, og AC/DC med Back In Black stakk av med seieren. Hva mener du om topp 20, noen som mangler? 1 AC/DC, Back In Black 2 Europe, Final Countdown 3 Clash, London Calling 4 Queens of The Stoneage, No One Knows 5 Eagles, Hotel California 6 Nirvana, Smells Like Teen Spirit 7 Guns N Roses, Sweet Child Of Mine 8 AC/DC, You Shook Me All Night Long 9 Motorhead, Ace Of Spades 10 Metallica, Enter The Sandman 11 Led Zeppelin, Stairway To Heaven 12 The Undertones, Teenage Kicks 13 Pearl Jam Alive, 14 Guns N Roses, Paradise City 15 AC/DC, Highway To Hell 16 Jokke & Valentinerne, To Fulle Menn 17 Europe, Carrie 18 Backstreet Girls, Awright Awright Awright 19 BigBang, Wild Bird 20 Turbonegro, The Age Of Pamparius se hele listen på www.radiotango.no 6825382[/snapback] Unnskyld at jeg spyr ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå