jojo123 Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Er de solgt, eller fjernet? Virker litt rart med ca. 1000 billetter solgt på en dag. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) *CWH kom med nyttig men unødvendig informasjon fordi noen klarte å skrive et helt idiotisk innlegg tidligere, som nå er slettet* Endret 10. september 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Det virket litt mye, men er det solgt så mange er det jo kjempebra! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Nei, det stemmer ikke at det er solgt så mange biletter. Det har desverre tatt svært lang tid for oss å få kontakt med PTN. Pga sykdom har heller ikke vi fått svar på våre mail. I PTN lå det ute 250 x 2 for mange halvlansbiletter. I tillegg er det biletter som har forsvunnet. Inntil det er avklart har jeg tatt bort ca 150 biletter som "backup". I tillegg har vi tatt bort biletter som er gitt bort i konkurranser, til sponsorer eller media. Totalt skal vi ha tatt bort slik: 250 halvlansbiletter av hver type. 150 backup biletter 350 biletter i konkurranser, media og sponsorer. Av solgte biletter via vanlig PTN ligger vi rundt 3-4 hundre tror jeg, som er godt på track i forhold til utsolgt faktisk. Som jeg har skrevet andre steder forventer vi ikke noe rush før siste uken. Dette er vanlig med mange LAN, også LAN som har holdt på i mange år. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ah, fint å få litt opplysninger, kunne jo vært at det var rush en dag.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvorfor slettet dere den posten som ble skrevet før idag om at dere hadde jukset med tallene? Synes ærlig talt noe sånt ikke burde skjules. Er dere idioter nok til å faktisk gjøre noe så tåpelig burde dere stå for det. Jeez. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Nei, vi er ikke så idioter. Desverre siterer noen meg feil på et intraforum, og så er vi så uheldig som å han en illojal intranet bruker. Vi fikk vite via IRC at noen snakket om at vi trikset med bilettene. Mitt muntlige svar til dette i fellesområdet er at det er riktig at vi har "trikset" på den måten at vi har rettet opp for biletter som ikke er salgbare. Vi mener å ha funnet hvem den illojale intranett brukeren er, og denne brukeren er sperret fra vårt intraforum nå. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Kjipt å ha en "judas" med dere, men for å komme med litt konstruktiv kritikk, så kunne dere godt kommet med denne info'en litt tidligere. Har vært en del spekulasjoner rundt bilettsalget de siste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg