WaterMarked Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Har hatt problemer med forumet en stund nå, henger seg nå jeg laster ned ny side pluss det kan gå treigt. Dette kommer og går, og det er bare her jeg har problemer. Er forumet ustabilt? Er det bare jeg som har dette problemet? 4 gangen jeg prøver å legge inn emne.... :!: Litt merkeli overskrift, men uansett hva jeg skreiv så klaget den på 3ords-regel eller noe lignende... Endret 8. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg merker og en del treghet / feil med forumet for tiden!! Se f.eks denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1&st=&p=entry Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Databaseserveren vår ser ut til å mislike 3-ordssøket, så hvis problemene fortsetter vil vi fjerne det inntil vi har funnet en bedre løsning. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Sørgelig treg respons fra forumet, gidder snart ikke å svare i tråder. Skriver svar, trykker på "Legg til svar", får blank side etter en tid og mister alt jeg skriver. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Problemene skal nå sånn cirka være mer eller mindre borte Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Problemene skal nå sånn cirka være mer eller mindre borte 6869904[/snapback] Virker normalt igjen nå ja. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Siste uka har jo forumet hatt problemer daglig,ja opptil flere ganger daglig. som feks i dag,hva er problemet?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Siste uka har jo forumet hatt problemer daglig,ja opptil flere ganger daglig.som feks i dag,hva er problemet?? 6902631[/snapback] amobil.no som har gode lesertall og trafikk som skaper litt problemer for forumserveren. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 på tide å skaffe flere og kraftigere servere da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Siste uka har jo forumet hatt problemer daglig,ja opptil flere ganger daglig.som feks i dag,hva er problemet?? 6902631[/snapback] amobil.no som har gode lesertall og trafikk som skaper litt problemer for forumserveren. 6903398[/snapback] OK,men regner med at dere ikke kan være bekjent av å ha et forum som ikke klarer å takle sine besøkende, det er vel på tide å utvide serverparken en del da Det er iallefall utrolig slitsomt dette, spesielt når du skriver et inlegg og når du så poster det får du " forumet opplever nedtid,prøv senere" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 OK,men regner med at dere ikke kan være bekjent av å ha et forum som ikke klarer å takle sine besøkende, det er vel på tide å utvide serverparken en del da Det er iallefall utrolig slitsomt dette, spesielt når du skriver et inlegg og når du så poster det får du " forumet opplever nedtid,prøv senere" 6903596[/snapback] Det står vist servere klar, de er bare ikke blitt flyttet enda til de nye serverene hvis jeg forsto drift korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg