Goliath Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bakgrunn: En kompis av meg har startet nylig nettbutikken http://www.thojoh.no. De selger accessories (solbriller, caps og dildall) og visjonen er vel å utvide salget med gadgets osv. Problem: ThoJoh? Ja, ThoJoh: Et navn sammensatt av to navn, Thor og Johnny. Ideèn er god men den er grusom å markedsføre. Forslag til domene-navn: Nå, ThoJoh er et registrert foretak så .no (dot no) skal brukes som domenenavn. Det er noen stikkord/kriterier som bør være i bakgrunn for domene-navnet: Det skal være catchy, altså, lett å huske; pirre nysgjerrigheten til folk Skal være lett å markedsføre Skal skal si noe om hva som selges, evnt. si noe om kundegruppen Det skal være .no (dot no)-adresse.. ..og selvfølgelig ikke tatt Forslag taes imot mot en stor takk Dette er et trollfri emne! AWP og rapport-knappen blir brukt Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hmm.. Er www.stuff.no aktuelt? Ser ikke ut som om det er tatt. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 http://www.hapaa.no/ Kanskje ikke det ideelle navnet hvis storparten av sortimentet med tida blir gadgets, men så lenge hoveddelen av utvalget består av t-skjorter, solbriller og bling-bling kan det kanskje være et alternativ. Minuset er at den likt lydende http://www.hapå.no/ allerede finnes, men med skriftlig markedsføring trenger jo ikke det å bli noe problem. Juridisk stiller kanskje saken seg noe annerledes, for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med dilldall.no? Eller tingogtang.no? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med Tjohoo.no? Evt. Tjohei? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 faen.no var ikke tatt siste gang jeg sjekka! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) @Vorpal, stuff.no..ikke verst.. @jonhj, tror ikke det er så lurt med forvirrende navn, som f.eks dobbel a fremfor å osv. @blendik, dilldall.no var et glimrende forslag men desverre tatt @fisk1, syntes kanskje det virket litt barnslig ut? eller?.. @goliatmo, hehe, tror heller folk styrer unna faen.no Takk for innspill folkens Endret 8. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Detblirliv.no Flipside.no Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Detblirliv.no 6828689[/snapback] Den var jo litt morsom hehe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Gode forslag folkens.."Keep 'em cumming" Lenke til kommentar
sunberg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hva med "ting.no"? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 wicked.no er jo et trendy forslag =) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 @fisk1,syntes kanskje det virket litt barnslig ut? eller?.. Takk for innspill folkens 6828397[/snapback] Neeej, jeg vet ikke jeg? Kanskje någåattåt.no kunne vært noe? Hehe... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 wicked.no er jo et trendy forslag =) 6834276[/snapback] DET ER TATT! ..et forslag jeg likte godt men så vises det at det var tatt..hva med å sjekke først @Fisk1, hehe..litt langt kanskje? Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 fettåha.no? stæsj.no? ellers så var fisk1 sin bra... faktisk Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 wicked.no er jo et trendy forslag =) 6834276[/snapback] DET ER TATT! ..et forslag jeg likte godt men så vises det at det var tatt..hva med å sjekke først @Fisk1, hehe..litt langt kanskje? 6835169[/snapback] når jeg går inn på wicked.no står det: "dette domenet er til salgs!" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 @Fisk1,hehe..litt langt kanskje? 6835169[/snapback] Vel, jeg har sett lengre. Men det er jo deres valg. Ev1BL: Takker, dialekt er kjekt å ha. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 fettåha.no? stæsj.no? ellers så var fisk1 sin bra... faktisk 6835235[/snapback] Gode forslag! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 www.no kan jo funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå