Ozelot Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg bestilte i forrige uke 2 ting fra play.com. Den ene var "Star Trek" Encyclopedia og den andre var "Star Trek" Star Charts. Min mor var innom posten igår, og da fikk hun med seg en diger pose som disse to bøkene var i(de var allerede pakket i en pappeske). Dette er en rimelig stor pose, og det står "Great Britain" og "Air Mail" utenpå. Stoffet er type plastikk eller noe slikt, og den er ca 30x 90cm i format. Er det andre som har motatt en slik pose ? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er du redd for en bombe eller? Skjønner ikke helt problemstillingen... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Er det andre som har motatt en slik pose ? 6825261[/snapback] Burde kanskje ha postet i offtopic-->Annet. Bare nysjerrig på om det er flere som har motatt det på den måten. Pakken virket fin utenpå, og bøkene er helt fine. Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, har fått noen store bøker fra Amazon i sånne "sekker". Følte meg som julenissen på vei hjem fra posten Lenke til kommentar
firepile Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg bestilte i forrige uke 2 ting fra play.com.Den ene var "Star Trek" Encyclopedia og den andre var "Star Trek" Star Charts. Min mor var innom posten igår, og da fikk hun med seg en diger pose som disse to bøkene var i(de var allerede pakket i en pappeske). Dette er en rimelig stor pose, og det står "Great Britain" og "Air Mail" utenpå. Stoffet er type plastikk eller noe slikt, og den er ca 30x 90cm i format. Er det andre som har motatt en slik pose ? 6825261[/snapback] Ja, får ofte en slik sekk når jeg bestiller fra Amazon i USA. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Forstår ikke helt hva problemet er ? Et bilde forklarer mer enn 1000 ord... Legge ut et bilde kanskje? Lenke til kommentar
Trot Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har også mottatt Star Trek bøker i sånne kokko-forpakninger. Bestillte hele "A time to..." serien fra Amazon - ni bøker. De insisterte på å sende de i to pakker, 2+7 Er nok en konspirasjon mot oss trekkers, dette Men fikk ikke med den store posen :o Fra spøk til revolver, herlig å se at jeg ikke er den eneste Start Trek nerden her på forumet Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fra spøk til revolver, herlig å se at jeg ikke er den eneste Start Trek nerden her på forumet 6829486[/snapback] Hadde du virkelig forventet det? Samboeren min fikk en pakke fra Moobi som var pakket inn i litt merkelig plast, og de er jo norske Lenke til kommentar
torerik Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg fikk en stor pakke i en slags plastpose en gang - fra HMV, tror jeg - og det hadde for så vidt vært greit om det ikke hadde vært for at posen mer eller mindre gikk i oppløsning når jeg åpna den. Masse små plast-partikler rundt om. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Brukte selv noen slike sekker da jeg skulle sende over noen bøker fra utlandet til Norge. Tror de bruker slike bare fordi bok-sendinger som skal sendes på billigste takst skal skille seg ut fra alt annet. Bøker i slike sekker er nemlig veldig billig å sende. Endret 11. september 2006 av Vice Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Brukte selv noen slike sekker da jeg skulle sende over noen bøker fra utlandet til Norge. Tror de bruker slike bare fordi bok-sendinger som skal sendes på billigste takst skal skille seg ut fra alt annet. Bøker i slike sekker er nemlig veldig billig å sende. 6846643[/snapback] Vet du hvorfor ? Selve pakken ble mye større med sekken på, så det synes jeg er underlig. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fått pakke i blå julenisse "sekk" fra Amazon.com (USA), men aldri fra Amazon.co.uk. Har vel noe med at de sendes som flypost over-sea. Lenke til kommentar
firepile Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) [slettet] .. .. . . . Endret 12. september 2006 av firepile Lenke til kommentar
firepile Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg fikk en stor pakke i en slags plastpose en gang - fra HMV, tror jeg - og det hadde for så vidt vært greit om det ikke hadde vært for at posen mer eller mindre gikk i oppløsning når jeg åpna den. Masse små plast-partikler rundt om. 6846634[/snapback] Trodde det var omvendt. Når jeg har fått slike sekker fra Amazon, har jeg alltid valgt "Expedited International Shipping" i steden for "Standard" som leveringsmåte. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Trodde det var omvendt. Når jeg har fått slike sekker fra Amazon, har jeg alltid valgt "Expedited International Shipping" i steden for "Standard" som leveringsmåte. 6847882[/snapback] Helt riktig, disse sekkene brukes på prioriterte pakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå