Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sy egne setetrekk

Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt interesse for dette med å sy egne setetrekk, men lurte på om noen der ute har erfaring med dette, eller vet hvor man kan finne noen guider? Dette er jo ikke akkurat noe man lærer i kunst&håndverk på ungdomsskolen, men om noen vet om nettsteder med noen tips om dette?

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan selvfølgelig gjøre, du trenger en symaskin og kraftig tråd, men du bør prøve det på et gammelt sete først og ta i betraktning at skinnet strekker seg noe over tid, jeg har gjort det samme selv på en gammel kontorstol med stort hell, kjøpte sort "skai" (pvc hud) hos den lokale møbelforretningen og sydde sammen et nytt trekk til stolen. det bestod dog kun av 2 deler (siden og selve sitteflata)

Endret av zandro
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei til Norge!

Jeg har erfaring med å sy setetrekk, har eget firma. Bor i Tyskland, men vil flytte til Norge i 2007.

Se på min internettside. www.lamong.com

Spør hvis du vil spørre.

Hilsen til Norge!

Endret av LaMONG
Lenke til kommentar
Hei til Norge!

Jeg har erfaring med å sy setetrekk, har eget firma. Bor i Tyskland, men vil flytte til Norge i 2007.

Spør hvis du vil spørre.

Hilsen til Norge!

7082726[/snapback]

Sie sind sehr "flink" :!: ....kanskje jeg venter til 2oo7, passe fint til å få pimpet min Opel Kadett da :)

Hilsen til deg og alle dere andre og :)

Lenke til kommentar
Hei til Norge!

Spør hvis du vil spørre.

Hilsen til Norge!

7082726[/snapback]

hei har vært inne på siden din og lest litt, 150 euro for å trekke om. er det per sete?

Lenke til kommentar

:) Hei!

Prisene kan være helt forskjellige. Det kommer ann på hvordan de gamle setetrekkene var og hvordan de nye skal bli.

Det kommer ann på om setetrekken er av masse deler eller mindre og hvor mye material man bruker.

Det tar ca 5-6 dager ( ca 50 - 60 timer) å trekke om alle setene i bil (når bilen har 4-5 seter) inkludert nakkestøttene.

Det er bare arbeidstid og til det kommer materialpris, stoff, kunstskinn eller lær.

Om de akkurate prisene snakker vi her ikke. Dere kan sende mail og så kan vi snakke om det.

LaMONG

[email protected]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...