Melkekartong Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg har fått litt interesse for dette med å sy egne setetrekk, men lurte på om noen der ute har erfaring med dette, eller vet hvor man kan finne noen guider? Dette er jo ikke akkurat noe man lærer i kunst&håndverk på ungdomsskolen, men om noen vet om nettsteder med noen tips om dette? Endret 8. september 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det beste ville være å spørre folk som trekker om/restaurerer møbler Du kan jo også se American hotrod serien på Discovery channel, har sett flere ganger at de har trekt om bilseter, sikker noen tips å snappe opp der. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jepp. Jeg har også lurt litt på det å f.eks. ta av setetrekkene på en bil, sprette opp sømmene, klippe til f.eks. skinn i samme størrelse og sy det sammen på samme måte.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det du kan selvfølgelig gjøre, du trenger en symaskin og kraftig tråd, men du bør prøve det på et gammelt sete først og ta i betraktning at skinnet strekker seg noe over tid, jeg har gjort det samme selv på en gammel kontorstol med stort hell, kjøpte sort "skai" (pvc hud) hos den lokale møbelforretningen og sydde sammen et nytt trekk til stolen. det bestod dog kun av 2 deler (siden og selve sitteflata) Endret 8. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Mmm.. Virker litt mer komplisert enn et vanlig putetrekk.. Får vel kanskje ta en tur til Mor og høre om hun kan hjelpe ;D Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kontakt Ish i WWC på Pimp My Riden, han kunsten... Lenke til kommentar
packs Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ingen som vet om noen how to guides? har også tenkt på det samme. Lenke til kommentar
LaMONG Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei til Norge! Jeg har erfaring med å sy setetrekk, har eget firma. Bor i Tyskland, men vil flytte til Norge i 2007. Se på min internettside. www.lamong.com Spør hvis du vil spørre. Hilsen til Norge! Endret 16. oktober 2006 av LaMONG Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Er du jente? Har hørt litt av hvert om Tyske chicks ;-) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Meget stilig og pent sydd, skulle hatt noen her i norge som tok seg av slike jobber. Lenke til kommentar
LaMONG Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk for det! Har planlagt å drive med det i Norge også....og sammen med en nordmann..... Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei til Norge!Jeg har erfaring med å sy setetrekk, har eget firma. Bor i Tyskland, men vil flytte til Norge i 2007. Se på min internettside. www.lamong.com Spør hvis du vil spørre. Hilsen til Norge! 7082726[/snapback] Sie sind sehr "flink" :!: ....kanskje jeg venter til 2oo7, passe fint til å få pimpet min Opel Kadett da Hilsen til deg og alle dere andre og Lenke til kommentar
LaMONG Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tusen Takk! Du må ikke vente.....jeg har verksted og det jeg bruker til å trekke om setetrekk og slike ting i Norge. Holder på å ordne alt med registrering at jeg kunne jobbe i år allerede. Hvis du vil skriv her: [email protected] eller: www.lamong.com og vi kan snakke om alt du vil vite. Hilsen og takk! Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei til Norge!Jeg har erfaring med å sy setetrekk, har eget firma. Bor i Tyskland, men vil flytte til Norge i 2007. Se på min internettside. www.lamong.com Spør hvis du vil spørre. Hilsen til Norge! 7082726[/snapback] hei har vært inne på siden din og lest litt, 150 euro for å trekke om. er det per sete? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jepp, kan du si noe om pris? Lenke til kommentar
LaMONG Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Prisene kan være helt forskjellige. Det kommer ann på hvordan de gamle setetrekkene var og hvordan de nye skal bli. Det kommer ann på om setetrekken er av masse deler eller mindre og hvor mye material man bruker. Det tar ca 5-6 dager ( ca 50 - 60 timer) å trekke om alle setene i bil (når bilen har 4-5 seter) inkludert nakkestøttene. Det er bare arbeidstid og til det kommer materialpris, stoff, kunstskinn eller lær. Om de akkurate prisene snakker vi her ikke. Dere kan sende mail og så kan vi snakke om det. LaMONG [email protected] Lenke til kommentar
LaMONG Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 www.lamong.com snart med norsk internettside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå