Gå til innhold

- Vista kan sakke ned nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(festhk @ 08/09-2006 : 17:19)

Virker som om det er bred enighet rundt at ipv6 ikke vil ha noen andre konsekvenser enn å skape behov for oppgraderinger rundt omkring. Sitter med en følelse av at hw.no publiserte sin versjon av artikkelen fordi alle andre har en, uten å nødvendigvis tenke så mye igjennom om det er en reell problemstilling eller ikke.

Javel? Så og si alle jeg har snakket med som har noe med nettverk å gjøre er positive til ipv6. Ipv6 vil ordne problemet med for få ip-adresser, det vil gjøre det mulig å ordne IPer mer hierarkisk, og det vil hindre kaos når det blir stadig flere enheter som har IP. Ipv6 er et nødvendig og gunstig framskritt slik jeg ser det.

AtW

Er ikke negativ til IPV6 i det hele tatt. Burde vært lansert og implementert for lenge siden. Irritererer meg bare over skepsis uten rot i virkeligheten og at alle nyhetssteder henger seg på uten å tenke selv. Hvis nettet faktisk blir tregt som følge av ipv6 er den eneste skumle tingen som skjer at internett verden over vil bli oppgradert, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...