Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med binær bordklokke? Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det som jeg synes er viktig ved tulle gaver, er at de skjønner hvor mye energi du har lagt ned på å finne noe som er helt ubrukelig for de, en som andre godt kunne tengkt seg. mine eks. Konfekt til min bror som har diabetes Gavekort på Vinmonopolet til min Hjemmebrennende kompis. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det som jeg synes er viktig ved tulle gaver, er at de skjønner hvor mye energi du har lagt ned på å finne noe som er helt ubrukelig for de, en som andre godt kunne tengkt seg. mine eks. Konfekt til min bror som har diabetes Gavekort på Vinmonopolet til min Hjemmebrennende kompis. Man bruker vel ikke så veldig mye energi for å få til noe slikt som du har gitt eksempler på der? Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er i skjeldent dårlig form da...... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skjønte poenget ditt, men de eksemplene var vel heller mindre bra. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Drops på en brukt tanntråd? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sex terninger.....? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ting som i utganspunktet er flotte gaver, men som blir helt feil til personen: Livstidsabonement på "Foreldre og Barn" til en Gutt på 17 10 Kilo sukker til en med diabetes Et flott par joggesko til en person ute ben Sykkel til en som sitter i rullestol En kasse øl til en tøørlagt alkoholiker Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hvis det er ei dame burde du gi slankepiller Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Eller en pose tvist til en med 8 ødelagte fingertupper Det var da egentlig ikke meningen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med en stor selvgående slegge til en med ostoporose? :--D Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva med en Mac? *legge seg* Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 En lydbok til en døv person. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det mest jalla toastjernet du greier å finne, helst et skittent brukt en Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bundy er jo en dust. Hva med å pakke inn han? En dustete gave. Haaaahaaaahaaa. I crack myself up. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bundy er jo en dust. Hva med å pakke inn han?En dustete gave. Haaaahaaaahaaa. I crack myself up. 6872511[/snapback] "Oh yeahs yuo are real cocking funnehy" Lenke til kommentar
noseh Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bajs i en papirpose, sett den på trappa hennes, ring på, sett fyr på posen og LØP SOM OM DU HADDE FANDEN I HÆLENE! Lenke til kommentar
Arang Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Teip inn en hundrelapp i elefantteip, og si hva som er inni. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Teip inn en hundrelapp i elefantteip, og si hva som er inni. inv_biggrin.gif' Hahaha, det blir ikke stort bedre enn det spør du meg! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 haha - mye genialt her! Men er faktisk ganske glad i denne jenta, og kan gå relativt høyt i pris på gaven - så kanskje noe litt mer funky enn bæsj i en pose og et gammelt toastjern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå