Lapette Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal gi noen små kjempeteite bursdagsgaver til en venninne av meg- og trenger flere forslag. Gavene trenger ikke nødvendigvis å være så veldig teite- men noe hun aldri har fått noe i nærheten av før. Har tenkt å gi henne lappen på gaffeltruck, halvparten av et strikkhopp i rjukan og autografen til han som laget musikken i ringenes herre med en personlig hilsen. Flere forslag? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Lag din egen dildo" fra www.gadgets.no Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Penistermometer. Eller gillete barbermaskinene som er elektriske som ser ut som vanlige barberhøver,Hørt damene elsker dem pga vibrasjonen og formen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ta 500kr og veksl dem til 50øringer eller 1kroninger Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 EvenruD sitt var bra hva med barbie-dokker? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Gi henne fem hundre i tomflasker og en strap-on-dildo eller kurs i aktmaling Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kjøp gavekort på 20 butikker på 3 kr. hver f.eks.. Forklar de i kassen at det er en "tullegave" ;p ellers, kjøpe noe billig undertøy som er DRITSTYGT, eller er ALT for lite, eller ALT for stort.. Endret 8. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nesehårtrimmer. Det er bare så fjortentegn! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg pleide å gi spenn i forskjellige versjoner.. En populær en var å veksle alle spenna i mynter, og presse dem inn i ett kål huet eller no ... sneik også inn spenn i doruller, altså sedler. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 En liten stygg kaktus. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 20 pack med ikea batterier, også legger du ett gavekort inni Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg ga kompisen min et 9 volts batteri i julegave. søskenbarnet mitt (som er 15 år gammel gutt) fikk ei tegneblokk og ei lita dukke av en kompis. du kan også gi han 2 ubrukte plastposer sånn ICA-poser til 50 øre pr stk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med bæsj? Daniel Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg forslår at du kjøper en kaktus, for så å trykke tiere inn i den så de stikker halvveis ut. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg forslår at du kjøper en kaktus, for så å trykke tiere inn i den så de stikker halvveis ut. 6825890[/snapback] Det var jo et ganske bra forslag, det skal jeg gi til den neste jeg kjenner som har bursdag... men må nok kjøpe en litt stor hvis man skal ha en del tiere inni. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 kjøp en liten fin ting og pakk den inn i 100 esker og gave papir og sånt Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Gavekort for brannkurs...eller det er egentlig litt nyttig da Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) "Lag din egen dildo" fra www.gadgets.no 6825212[/snapback] Jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen: Aldri post om damer fra RL på dette forumet! EDIT: jeg var engang på et førstehjelps kurs for førehunder... Endret 8. september 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ...bankebrett? 6825398[/snapback] Det vil jeg ha. Jeg skal kjøpe et bankebrett. Vet noen hvor de selger? Jeg har sett på brio i tromsø, og de hadde ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå