int20h Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sapphire Technology, som er en svært dedikert ATI-partner, ble midlertidig lagt til i Nvidias partnerprogram. Les mer Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Call the care police! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 støtter deg på den! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Så...... En skrivefeil som ikke er en nyhet men alikevell er blitt en nyhet selv om det ikke er noen nyhet fordi det var en feil... Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Regjeringer har falt for mindre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er bedre med system i rotet, enn rot i systemet. Men om Sapphire hadde startet med GeForce-kort så hadde ikke jeg hatt noe imot det. Jeg synest Sapphire har god kvalitét. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå smelter dataverden sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg mener personlig at Sapphire er den produsenten som lager de noen av de beste ATI-skjermkortene. Da tenker jeg på kjøleløsninger og annet nifty (ikke selve brikken, det skjønte du vel). Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har ingen ting imot dette, syntes faktisk det kan bli litt interesant, kansje XFX eller Gainward kommer med ATi-kort også, det hadde vært kult. Men åssen blir navnene på disse? Sapphire GeForce XXXXXXX, synes det høres litt rart ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå