aspstein Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Her kan dere poste kommentarer og whine Arbeidsloggen finner dere her... Endret 8. september 2006 av aspstein Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bra arbeid! Lykke til videre til dere begge! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette skal bli gøy Blir ikke så dyrt som å kjøpe ferdigblokk, og vi har klokketro på at disse blir fullt på høyde med ferdigløsninger Kobberplata på 250x150x10 (alle mål i mm) var gratis, acrylen kosta 150 kroner Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Og med tja 10,- i timepris så burde vi vel komme ut med ca samme pris som et sett med blokker til disse kortene pleier å koste Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehehe *ler* Vi får kjøpe noen heftige kappeskiver, så sparer vi ett par timer der Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Glimrende, gutter! Og hva spiller det egentlig for rolle hvor lang tid det tar? Når man tilslutt sitter igjen med et ferdig og godt resultat, så betyr det egentlig mye mer enn penger, tro meg. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette ser meget lovende ut Parr disse med en -20c waterchiller så blir det vei i vellinga Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Ja jeg kan vel være litt perfeksjonistisk av meg, men det er vel sånn det er. Er kjekt å legge ned masse arbeid å få et resultat som ser bra ut og som fungerer deretter. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Arbeidsloggen har nå fått seg en bitteliten oppdatering.... Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ser jo fint ut da Den kobberplaten gratis? Sehr gut! Hvor fikk dere den? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Var oysfaerg som hadde noen kontakter. Har kommet litt lenger, men har vært i Oslo på kurs og lignende ræl så har ikke laget en update enda. Men det kommer... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Blir stilig dette her. Spent på hvordan det blir seende ut til slutt. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Da har jeg endelig oppdatert arbeidsloggen igjen... Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 For å få vekk den missfargingen på kobberplata, så kan du bruke AutoSol til å polere med, kommer til å ta litt lang tid men. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Ja skal polere blokkene ordentlig, men vi får se. Er forresten ferdige med blokkene, og jeg har testet dem også. Temp gikk fra 85-90C load til maks 43C load avlest med ATItool. 1,65V vgpu. Med 1,5V og originalkjøler så var tempen målt med nøyaktig probe plassert mellom kortet og kjøler load. 55C Med 1,65V så var tempen målt med samme metode. 33C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå