SirAnderz Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 hehe.. jeg og 2 kompis reiv ut smartkortet på en data vi hadde på klasserommet :razz: da rektoren fann det ut , trudde han vi hadde hacka er sikkert smartcard ja.. mvh SirAnderz Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 15:33, skrev eunaas:hmm trur ikke skolen har kjøpt inn kort til 1150kroner på disse pcene. nå sitter jeg jo på en 200mhz... er ikke lønsomt å koste på den så mye :smile: men jeg ser det er et program som er oppe å går: TrendsOfficeScan <---kan det være programmet? TrendOfficeScan er antivirus. Du har absolutt ikke lyst til å rote med det! Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 15:18, skrev eunaas:Jo jeg sitter på pcene ved skolen. Jeg lagrer dokumenter, instalerer msn og slikt.Neste gang (eller om jeg resterter pcen) så er allt BORTE! Finnes det noe program som sletter pcen når den resterter? Skal DU installere noe på pc'ene da? Nei, trodde ikke det heller. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 jobber selv på it-avdeling på en skole, og teachrs smartcard hadde bare vert så SINNSYKT digg å skaffe, også for en del ansatte. det er helt utrolig hvor mye inkompetente folk klarer å ødelegge på ei uke :sad: Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Illusion er å anbefale. Lettere med tanke på oppgraderinger og endringer. Er mye billigere også. Men det er vel ikke så lenge før XP blir aktuellt og da slipper men jo unna de problemene. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Får jo illusion som fungerer på Win XP også da :smile: Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jo da. Men i XP og 2000 kan slikt styres gjennom AD. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ganske sikker ILLUSION 99 som har standar passord "ILLUSION" test det ut.Om dette funker gå du inn på innstillinger i illusion og tar ut c: då er alt fikset:) Dersom du vil fjerne Illusion ---> gå i dos med oppstartdiskett og slett Illusion mappa....då er det defekt. det er vertfall så enkelt i nettverket jeg driver:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå