AnDis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Er det mulig og bruke 2 nettverkskort for å få 200 mbit? hvordan? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Du må brokoble de på en eller annen måte. Men du må jo ha gigabit switch. Lenke til kommentar
AnDis Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 har hørt om folk som har gjort det..har bare brukt 1 tp kabel fra hvert nettverskort og stappet inn i switchen. EDIT: liten skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: AnDis på 2002-10-28 16:01 ] Lenke til kommentar
AnDis Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Ingen som vet? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg tror det er mulig, men ikke med full duplex på begge kortene. Med andre ord - et kort brukes til upload og et annet til download. Jeg hadde sendt en mail til produsentet av nettverkskortet mitt for å høre om det aktuelle kortet støtter dette. Utstyret i enden må oxo støtte dette (switch etc) Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Du må ha spesielle nettkort og switcher som støtter "trunking" husker ikke ieee koden for standaren i huet, men du må iallefall ha spesielle kort og switcher, på kort siden så se etter 10/100 server kort til 3-4lapper, da har de "trunking" .. muølig det finnes billigere kort og, men så kommer switchene da, mener å ha sett en 16port smc tiger switch med "trunking" til litt over 24 lapper... lykke til ... Mitt tips; Ethernet over Firewire? 200mbps full duplex, eller 400mbps half duplex .. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hvor mye er en lapp?? Jeg vet om 5 typer som finnes i norge. Jeg beklager at jeg er så lite kul at jeg foretrekker femti, hundre, 2 hundre,5 hundre eller tusen. Egil Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Lapper er 1000. Høvdinger, flak, laken osv. Lær deg norsk a gitt :smile: Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 hehe dette vil nok fungere vis kortet ditt støtter det men begge må støtte dette jeg vet at vise typer av 3com kortene (kun server versjoner) har en egen prossesor for dette men det må nok være server kort Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kjører du WinXP kan du oprette ei "bru" mellom dei to netverkskorta.. Kor godt det fungerer veit eg ikkje, men.. :smile: Ellers er jo "trunking" fint, men då må (som andre har sagt) både netverkskorta og svitsjen støtte dette.. Til sist kan du jo bruke feks. eit kort til upload og eit til download.. Det raskaste er vel uansett gigabit netverkskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå