Prox Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ja, jeg har, som alle andre, problemer med å stå opp om morgenen, så jeg lurte på om det gikk ann å få pc'n til å slå seg på automatisk og starte whatever musikkprogram og spillet litt fortryllende rock uten at jeg trenger å løfte en fingeR?? på forhand takk forresten så har jeg en p4 1400 mhz og winXP (lovlig kjøpt... *kremt - host* [ Denne Melding var redigert av: Prox på 2001-12-12 20:50 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Sett på 'vokn-opp-timeren' i BIOS'en. Ha en winamp spilleliste i oppstart, så får du nok stått opp om morran! Har nemlig gjor dette selv. Kul ide :smile: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 kødder du med meg?? noen seriøse der ute? Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Sett på oppgaveplanlegging hvis det finnes (som i win98) la pc'en stå på.. kan hende det funker i hvilemodus oxo. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg tror det var seiøst. Det virker som om noen BIOSer har en slik funksjon, at du kan velge at den skå seg på kl 07:10 hver morgen, akkurat som på TVet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Skulle gjerne gjordt det samme, men jeg tror jeg må få bort den irriterende "windows nettverk passord saken" som kommer når windows starter, noen som vet hvordan jeg fjerner det skitet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 21:07, Prox skrev:kødder du med meg?? noen seriøse der ute? Han kødda ikke. Mange BIOSer har en funksjon som lar deg starte PC-en på et angitt tidspunkt. Så er det jo altså bare å sette windows til å starte playlista når du ønsker det. Jeg ville ikke lagt playlista i start-up folderen, men i planlagte oppgaver. Det funker like flott :smile: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 har et snedi prog som heter wakemeup ...stiller det bare inn på PLAY MP3 ... niiice Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 22:42, DJ-JK skrev:har et snedi prog som heter wakemeup...stiller det bare inn på PLAY MP3 ... ...men du må fortsatt sette BIOSen til å starte opp maskina dersom du ikke har den på 24/7 da :wink: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 ok, nå greide jeg å fikse windows passordet som ville stoppet hele oppstarten, hvordan kommer jeg inn i BIOSen? (Sikkert et teit spm, men jeg har en evne til å sove forbi vekkerklokker skriking og fysisk kontakt, så dette hadde vært et fint srosjekt ) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Er det via dos, eller er det bare jeg som er teit at jeg ikke forstjener å spise saftis med bestikk og kjøre heis samtidig? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 ...mest sannsynlig så må du bare trykke "DEL" under oppstarten av maskinen din, når maskinen din teller hvor mye RAM du har... Ellest så er det en mulighet for Esc også, men det vil det stå endel om på bunnen av skjermen... Frankey Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 finfint, da prøver jeg det Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Prøvde det, og det funka dårlig, fikk bare noe HEADER CODE..... stod den der og jobba med noen pauser, så startet windows som vanlig. Noen annen måte, eller en annen enklere måte å få dataen til å starte etter kl.XX? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har du merke pc kan det være andre taster enn DEL eller ESC. Comapq pleier å ha F10, andre merker vet jeg ikke om. Telcontar Lenke til kommentar
slakken Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Kanskje du kan koble en timer i stikk-kontakten? Sjekk her : http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....#N0q112q115q214 Koster fint lite det.... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 F1 er også en ofte brukt knapp for å komme i bios. Enkelte maskiner må man trykke ESC først for å se POST og så deretter trykke F1 for å komme i bios.. vanligvis er det DEL. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Åssen Pc har du egentlig? Ang merkePCer så vet jeg at på mange IBM skal man trykke F1, på en del må man slå maskina av/på først, og så trykke som en gærning med en gang den blir slått på. Jeg har sett F1, F2, Esc, Ctrl+Alt+Esc, Del Fn+SysReq(på bærbar). Sjekk i manual for PC/hovedkort og se om det står noe som fx 'press F1 to enter setup' når du slår på PC-en. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 22:20, Den Polse skrev:Skulle gjerne gjordt det samme, men jeg tror jeg må få bort den irriterende "windows nettverk passord saken" som kommer når windows starter, noen som vet hvordan jeg fjerner det skitet? Fjern microsoft nettverk i egenskaper på nettverket Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Skal fungere fint det;) No spørs det kva musikk ein skal vokne opp til da :wink: Foreslår Spin Doctors...(synest det er veldig dårlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå