eirik_sn Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Håper noen av dere kan tipse meg om et greit headset til hovedsak spilling? Helst ikke noe særlig mer enn 5-600 kroners klassen. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, jeg bruker dette og er veldig fornøyd, godt å hå på seg og. mvh. newhouse Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Icemat Siberia er et headset som er ekstremt komfortabelt å ha på seg, man får ikke vondt eller noe sånt av å ha den på seg over lengre tid. Hvis man ser bort fra den svake bassen, så er lyden generelt ganske god. Men pass på, headsettet kan lett bli ødelagt hvis du er uforsiktig. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, Sennheiser pc 150 er ett bra headset til gaming. men man kan bli litt sliten av og ha det på lenge. selv så har jeg pc 160 sk gaming edition å det er suverent til spilling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå