diskvask Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noen som har erfaringer med Sony CDX-GT200, eller evt. andre modeller i samme serie? Prisen er riktig og den ser ut til å ha bra med kraft. Men er spilleren en god match til følgende oppsett? - Infinity Reference 6012i montert i frontdørene - Infinity Reference 5012i montert i dashbordet - + originalhøyttalere i hattehyllen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ingen spillere er en god match til det du skisserer der, det du trenger er en spiller og en ok firekanaler. Ville sett på Pioneer eller Alpine, Sony har aldri hatt noen gode spillere, untatt en god gammel sak, men den var dyr. Ikke se deg blind på wattangivelsene, de betyr squat når det kommer til spillere. Du får det du betaler for, slik er det bare Av budsjettspillere vil jeg tro Clarion har bedre alternativer... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Watt oppgitt i RMS gir et greit og reelt sammenlikningsgrunnlag. Sonyen yter 17 watt RMS, mens en tilfeldig valgt Alpine/Clarion yter 16/19 watt RMS. Sånn sett så kan jeg ikke se at Sonyen skal være et dårlig alternativ når det gjelder kraft. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Nåh... 10A sikring, tar en i betraktning at all leamikk og lysdilldall tar ca 3A-4A sitter en igjen med ca 15W RMS 1%THD. Et element har aldri konstant impedanse i sitt virkeområde og dermed kan en fort ende opp med høye impesdanser som strømforsyninga i spillern rett og slett ikke takler, den går i klipping og bye-bye diskant... 90% av alle døde elementer går ad undas på den måten Og jeg mener at selve lydkvaliteten til Sony slettes ikke er av det en finner på øverste hylle. Da er Alpine og Pioneer mye bedre valg, aller jelst skulle du spandert på deg en ok forsterker til elementene også, men det kan du jo vurdere ved en senere anledning Endret 10. september 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå