Gå til innhold

Diagnose-software til toshiba

enden

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sitter med en laptop med det jeg tipper er en smådefekt disk. Disken dukker opp i BIOS, men ikke windows, og booter man fra den så henger den under/etter POST.

Jeg ahr sjekket UBCD og nettsidene til Toshiba, men finner ikke noe diagnose-software til Toshiba sine disker. Er det noen som kan peke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg sitter med en laptop med det jeg tipper er en smådefekt disk. Disken dukker opp i BIOS, men ikke windows, og booter man fra den så henger den under/etter POST.

Jeg ahr sjekket UBCD og nettsidene til Toshiba, men finner ikke noe diagnose-software til Toshiba sine disker. Er det noen som kan peke meg i riktig retning?

6824522[/snapback]

Finnes det ikke slik i oppstartet at når man trykker på "Boot setup" eller noe lingnende (på Dell; F12 i oppstarten) og så kan man velge diagnostic ett eller annet. Litt merkelig forklaring, men mener jeg har gjort det slik før, og fant feil ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg trenger ett diagnoseverktøy for å teste min TOSHIBA MX1234GSX 120GB SATA 2,5" i Acer Travelmaten min - maskinen låser seg sporadisk, og fant masse diskfeil i stad (men kan jo skyldes at maskinen låser seg totalt da ... og må skrus av ved å kutte strømmen).

Men greit å få testet disken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...