enden Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, Jeg sitter med en laptop med det jeg tipper er en smådefekt disk. Disken dukker opp i BIOS, men ikke windows, og booter man fra den så henger den under/etter POST. Jeg ahr sjekket UBCD og nettsidene til Toshiba, men finner ikke noe diagnose-software til Toshiba sine disker. Er det noen som kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, Jeg sitter med en laptop med det jeg tipper er en smådefekt disk. Disken dukker opp i BIOS, men ikke windows, og booter man fra den så henger den under/etter POST. Jeg ahr sjekket UBCD og nettsidene til Toshiba, men finner ikke noe diagnose-software til Toshiba sine disker. Er det noen som kan peke meg i riktig retning? 6824522[/snapback] Finnes det ikke slik i oppstartet at når man trykker på "Boot setup" eller noe lingnende (på Dell; F12 i oppstarten) og så kan man velge diagnostic ett eller annet. Litt merkelig forklaring, men mener jeg har gjort det slik før, og fant feil Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Nå er dette Compaq, ikke Dell, men ja det finnes. Denne undersøker siken i 20 min før den bestemmer seg for at disken ikke lar seg undersøke. Ingen feilkode, ingenting... Disken er forøvrig defekt, det er jeg sikker på, men jeg vil ha bevis. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg trenger ett diagnoseverktøy for å teste min TOSHIBA MX1234GSX 120GB SATA 2,5" i Acer Travelmaten min - maskinen låser seg sporadisk, og fant masse diskfeil i stad (men kan jo skyldes at maskinen låser seg totalt da ... og må skrus av ved å kutte strømmen). Men greit å få testet disken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå